Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta hengitys suojia ei pitäisi käyttää, niiden valmistamiseen kuluu paljon rahaa, jota voitaisiin käyttää muihin yhteiskunnalle tärkeisiin asioihin, kuten armeijjaan ja poliisivoimiin.

Vierailija
04.06.2020 |

Ne kasvomaskit jotka muka suojaavat bakteereilta ovat ihan hölynpölyä. En luota niihin. Rahat pitäisi sen sijaan käyttää armeijjan vahvistamiseen ja poliisivoimiin koska siitä olisi yhteiskunnalle oikeasti hyötyä.

Viimeviikolla kun kävin kaupassa ilman tälläistä hengityssuojaa, olin kuulemma jonkun mummon mielestä liian lähellä siinä kassan jonossa. Tämä henkilö alkoi sitten aukomaan päätään, joten "sylkäisin" jalkoihin lähdettyäni kotiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Ano

Vierailija
2/8 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa kun olet tuota mieltä! Minun äitini (79v) kuoli juuri muutamia viikkoja sitten Covidiin ja sinä olet noin välinpitämätön! Etkö yhtään ajattele muita, sillä mummolla oli aivan oikeus suuttua, kehtaatkin. Käytä sitä himskatin maskia, että pääsisin lomamatkalleni edes ensi vuonna. 😒🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Ano

Nimeni on kylläkin Marja, mutta OK 😒

Vierailija
4/8 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengistyssuoja yhteen...

Vierailija
5/8 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämämkoululainen aloittelee.

Vierailija
6/8 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko ap, että valtio ostaisi ihmisille maskeja? Ihan itse kuule sinun pitää ne ostaa kaupasta kuten vessapaperikin.

Paitsi jos olet sossun elätti, silloin me veronmaksajat ehkä kustannetaan nekin sulle.

Vierailija
7/8 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan samaa mieltä kanssasi!

Itse en ainakaan käytä mitään sellaisia rumia liinoja kasvoillani. Minulla on täysi oikeus hengittää raitista ilmaa ihan niin paljon kuin haluan, ilman mitään suojuksia.

Lisäksi maksan kaupassa poikkeuksetta käteisellä, etteivät vaan siellä Ameriikassa saa minun henkilökohtaisia tietoja haltuunsa🙄

Minua eivät mitkään mummot estele. jOs kehtaavatkin minulle alkaa ryttyillä niin yskäisen kyllä niin kovaa päin heidän naamojaankuin mahdollista. Oppivathan olemaan valittamatta😂😂😂

Vierailija
8/8 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä kanssasi!

Itse en ainakaan käytä mitään sellaisia rumia liinoja kasvoillani. Minulla on täysi oikeus hengittää raitista ilmaa ihan niin paljon kuin haluan, ilman mitään suojuksia.

Lisäksi maksan kaupassa poikkeuksetta käteisellä, etteivät vaan siellä Ameriikassa saa minun henkilökohtaisia tietoja haltuunsa🙄

Minua eivät mitkään mummot estele. jOs kehtaavatkin minulle alkaa ryttyillä niin yskäisen kyllä niin kovaa päin heidän naamojaankuin mahdollista. Oppivathan olemaan valittamatta😂😂😂

Tulepa minulle, maskia käyttävälle, yskimään,niin minä nostan maskiani ja yskäisen kunnon virusannokset suoraan sieraimiisi. T. Maskitäti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän