Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen idea miehillä on alkaa suoraan sormettaa tai antaan oraalia?

Vierailija
04.06.2020 |

Kun puhutaan aikuisista miehistä. Oletteko kuulleet sanan esileikki? Jos nainen on kiihottunut niin tuntuu paremmalta ja laukeaa nopeammin.
Mikä juttu tämä on, että haarat heti auki vain? N

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän sormetusta ja nuolemista esileikkinä

T: nainen

2/32 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikki on oikeastaan todella pänttö termi..jollekulle se voi olla pääleikki, ei se yhdyntä. Kuka sen kenenkään puolesta arvottaa, mikä on "pääleikki" ja mikä "esileikki" aika arvottavaa noin edes puhua. Tästähän juuri johtuu se yhdynnän korostus kaiken päänä...ei se ole niin eikä kaikille miehillekään, saati naisille. Ihanaa joskus (tai vaikka aina) kun mies sormettaa oikein kiusaavasti ja kauan niin räjähtää käsiin upealla orgasmilla, tai suuhoidolla!  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän sormetusta ja nuolemista esileikkinä

T: nainen

Sama, pelkkä suutelukin ok, mutta ei haittaa jos silittää samalla tai stimuloi suoremminkin.

Vierailija
4/32 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rinnoista kaks kertaa kiinni honk honk ja kuivaa pildeä sormettamaan. Joo ei. Tarkoitan tosiaan, että ennen oraalia ja sormetusta ei ole ollut mitään seksiin vihjaavaakaan, ei edes yhtä suudelmaa.

Miehetkö ajattelee niin, että alkavat itsellään runkkaamaan esim löysää munaa ilman mitään kiihotusta? Ap

Vierailija
5/32 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et opi kertomaan mitä haluat, tuskin saatkaan sitä. Et voi olettaa, että olet ainoa viisas, jonka ajatukset täytyy muiden oppia lukemaan.

Vierailija
6/32 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis rinnoista kaks kertaa kiinni honk honk ja kuivaa pildeä sormettamaan. Joo ei. Tarkoitan tosiaan, että ennen oraalia ja sormetusta ei ole ollut mitään seksiin vihjaavaakaan, ei edes yhtä suudelmaa.

Miehetkö ajattelee niin, että alkavat itsellään runkkaamaan esim löysää munaa ilman mitään kiihotusta? Ap

Ööö...joo.

Vierailija
7/32 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa no sitten, en tajunnut ettei tuota edellä suutelu ja koskettelu, kun en ole koskaan kokenut tuollaista ettei ennen seksiä/sormetusta/nuolemista suudeltaisi.

Ensimmäinen kerta kun kuulen, että joku tekee noin ja kuulostaa kyllä surkealta jos ei suudella ensin.

T: se nainen joka sanoi pitävänsä niitä esileikkinä

Vierailija
8/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et opi kertomaan mitä haluat, tuskin saatkaan sitä. Et voi olettaa, että olet ainoa viisas, jonka ajatukset täytyy muiden oppia lukemaan.

Olipa typerä vastaus. Että minun tarvitsisi ensimmäisellä seksikerralla ymmärtää heti sanoa, että älä sitten ala ensi töiksesi sormettaa kuivaa pildeä, kun en ole millään lailla kiihottunut, se vain sattuu? Jos vaikka suudeltaisiin ensin?

Selvä. Ei ole miehillä toivoa. Tuolla yksilöllä ei ainakaan. Se juttu taisi kosahtaa siihen.

Tämä loistoyksilö kertoi vielä, että ensi kerralla saankin ensi töikseni ottaa suihin.

Tuo seksi päättyi tietysti niin, että mies sai ja minä en. Hän on innokas jatkamaan tapailua.

Jos ensimmäinen kerta on noin taitamatonta ja jatkosuunnitelma noin itsekäs, ei taida jatkua. Ap

Vierailija
9/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen tyhmä ap kysyy asiaa täältä vaikka ehkä kannattas avata se sanaloota ja kertoa mitä haluaa jos mielii saada mistä tykkää. Voi onnistua paremin sen sijaan että olettaa toisten lukevan ajatuksia

Vierailija
10/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli te luulette, että joku tykkää, että aletaan kovaotteisesti runnoon kuivaa klitorista ensi töikseen? Voin kertoa, ettei.

Jonkun miesystävän kanssa oli sama, että jouduin sanomaan, etten oo yhtään valmis, kuumenna mua eka. Sanoi siis, että nyt seksiä ja odotti, että saman tien jalat auki ilmqn pienintäkään suudelmaa tai kosketusta. Kylmiltään. En minä sellaisesta nauti.

No, otsikon tapauksessa molemmat oli tyytyväisiä eli mies ja muna. Ei kai palstamiehistä muuta voi luullakaan kuin että kaikki hurraa.

Kyllä miehet on niin typeriä. Sitten ihmetellään kun nainen ei kohta enää halua seksiä. XD ap

Vierailija
11/32 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämän nyt ajattelisi toisinpäin:

mihelta kirjoitti:

Mikä ihmeen idea naisilla on olla alkamatta suoraan antamaan käsihoitoa tai oraalia. Kun puhutaan aikuisista naisista, oletteko kuulleet sanasta esileikki. Kun mies on kiihottunut, niin nauttii enemmän ja laukeaa paremmin. Miksi ei suoraan sukeltaa haarojen väliin ja imaista kalu pehmeiden huulien välistä syvälle halukkaaseen suuhun?

Luulen, että 99% miehistä ei todellakaan vastustaisi tällaista suoraa toimintaa naisilta. Ajatuksella "tee toisille niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän" perusteella miehet haluavat antaa näin naisille kiihkeä seksuaalista nautintoa

Vierailija
12/32 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli te luulette, että joku tykkää, että aletaan kovaotteisesti runnoon kuivaa klitorista ensi töikseen? Voin kertoa, ettei.

Jonkun miesystävän kanssa oli sama, että jouduin sanomaan, etten oo yhtään valmis, kuumenna mua eka. Sanoi siis, että nyt seksiä ja odotti, että saman tien jalat auki ilmqn pienintäkään suudelmaa tai kosketusta. Kylmiltään. En minä sellaisesta nauti.

No, otsikon tapauksessa molemmat oli tyytyväisiä eli mies ja muna. Ei kai palstamiehistä muuta voi luullakaan kuin että kaikki hurraa.

Kyllä miehet on niin typeriä. Sitten ihmetellään kun nainen ei kohta enää halua seksiä. XD ap

En oo ikinä törmännyt tuollaisiin miehiin, ihan uusi juttu tuo mitä kerrot.

Tulee mieleen, että onko sinulla vain jotenkin erityisen surkea miesmaku eli tykkäät jostain superhyper ilkeistä ja itsekkäistä miehistä joita ei edes kiihota sun vartalo tai suu yhtään?

Vai haiseeko suusi pahalle?

Todella outoa, ettei suudella.

Tosiaan eka kerta kun moisesta kuulen, eli ei ole mikään yleinen miesten juttu vaan jostain muusta nyt kiinni.

Vierailija
13/32 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Miehiähän varta vasten kehotetaan varmistamaan, että nainen saa orkun ennen miestä!

Vierailija
14/32 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämän nyt ajattelisi toisinpäin:

mihelta kirjoitti:

Mikä ihmeen idea naisilla on olla alkamatta suoraan antamaan käsihoitoa tai oraalia. Kun puhutaan aikuisista naisista, oletteko kuulleet sanasta esileikki. Kun mies on kiihottunut, niin nauttii enemmän ja laukeaa paremmin. Miksi ei suoraan sukeltaa haarojen väliin ja imaista kalu pehmeiden huulien välistä syvälle halukkaaseen suuhun?

Luulen, että 99% miehistä ei todellakaan vastustaisi tällaista suoraa toimintaa naisilta. Ajatuksella "tee toisille niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän" perusteella miehet haluavat antaa näin naisille kiihkeä seksuaalista nautintoa

Joskus, vaikkakin liian harvoin, olen törmännyt tuollaisiin ihaniin naisiin. Vähän sitä hämmästyy kun toinen vetää housut jalasta heti kohta kun ollaan päästy sisälle, ja alkaa saman tein ottamaan suihin. Parisuhteessa tuo on ollut vielä harvinaisempaa, ja ei varsinkaan enää ns. kuherruskuukauden jälkeen.

Vierailija
15/32 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa typerä vastaus. Että minun tarvitsisi ensimmäisellä seksikerralla ymmärtää heti sanoa, että älä sitten ala ensi töiksesi sormettaa kuivaa pildeä, kun en ole millään lailla kiihottunut, se vain sattuu? Jos vaikka suudeltaisiin ensin?

Selvä. Ei ole miehillä toivoa. Tuolla yksilöllä ei ainakaan. Se juttu taisi kosahtaa siihen.

Tämä loistoyksilö kertoi vielä, että ensi kerralla saankin ensi töikseni ottaa suihin.

Tuo seksi päättyi tietysti niin, että mies sai ja minä en. Hän on innokas jatkamaan tapailua.

Jos ensimmäinen kerta on noin taitamatonta ja jatkosuunnitelma noin itsekäs, ei taida jatkua. Ap

Voi hyvä jysäys. Olet tavannut yhden miehen ja yleistät otsikossa sen kaikkiin aikuisiin miehiin. Ei jatkoon.

Vierailija
16/32 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo ikinä törmännyt tuollaisiin miehiin, ihan uusi juttu tuo mitä kerrot.

Tulee mieleen, että onko sinulla vain jotenkin erityisen surkea miesmaku eli tykkäät jostain superhyper ilkeistä ja itsekkäistä miehistä joita ei edes kiihota sun vartalo tai suu yhtään?

Vai haiseeko suusi pahalle?

Todella outoa, ettei suudella.

Tosiaan eka kerta kun moisesta kuulen, eli ei ole mikään yleinen miesten juttu vaan jostain muusta nyt kiinni.

Ei. Hygienia kunnossa ja maistun hyvältä suudellessa. Miesystävän kanssa kyllä muuten suudeltiin ja hyväiltiin erittäin paljon, mutta joskus hän lupasi nuolla tms ja aloitti ihan sillä, että selälleen ja jalat auki. Minulla se ei toimi niin. Ei ole silloin kiima päällä.

Ei se ilkeää eikä itsekästä ole, että alkaa suoraan sormettamaan tai nuolemaan, mutta on se aika tyhmää. Kivuliasta myös, jos olen vielä kuiva.

Miehet kai alkaa itsensä runkkaamisen löysästä, eli heille itselle tuo olisi unelma, että nainen iskee suoraan haaroihin.

Tämä "nykyinen" saa kyllä jäädä, jos ei käsitä. Keskustelen aiheesta vielä, mutta jos hänen ideansa on, että saan aloittaa suihinotolla ja jään itse ilman, niin enhän minä tuohon ala. Harmi. Mies oli, on, muuten tosi kiva ja tykkää minusta kovasti. Ap

Vierailija
17/32 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä jysäys. Olet tavannut yhden miehen ja yleistät otsikossa sen kaikkiin aikuisiin miehiin. Ei jatkoon.

En. Puhun kahdesta miehestä. Varmaan ymmärrät, ettei otsikko olisi ollut kovin iskevä sillain. Hetki! Itse asiassa olen ollut kolmannenkin samanlaisen kanssa! Suoraan nuolemaan ilman yhtään mitään esileikkiä tai yhtäkään suudelmaa. Ap

Vierailija
18/32 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saa kyllä nyt jäädä. Tavattiin toisenkin kerran. Ei kuuntele mitä tarvin. Kiihkossa kuin teinipoika, mutta en minä ole samantien valmis ilman lämmittelyä. Kyllä aikuisen miehen luulisi kuuntelevan ja ymmärtävän.

Lisäksi, anteeksi nyt, hyvin pieni muna.

Harmi. Odotukset oli kovat.

Huonoa seksiä on naisille tarjolla vaikka kuinka paljon. En kyllä tuhlaa aikaani enää tuohon. Vaatisi niin paljon opettamista. Ap

Vierailija
19/32 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa miehillekin tarjolla edes sitä huonoa seksiä, mutta on vaan rahan ja ajan hukkaa ja nenän nyrpistelyä.

Vierailija
20/32 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi hyvä vähän valaista vähän sitä esileikin laatua? Nuolemisessa ei pitäs olla kosteusongelmia eikä kai sitä sormeekan heti kuivana sisään. Joten mites sitten liikkeelle, piiskaako vai viatonta hierontaa ja "vahingossa" lipsahtaa hieroessa kädet sinne tänne vai miten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän