Miksi kaikki naiset eivät voisi meikata sitä seksikästä viirua leukaan?
Se on tosi kaunis, ja tuo kyllä mieleen sen, ne, kaikki upeat naiselliset muodot (|) <3
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mitä viirua?
Mulla on ”seksikäs viiru” eli tumman ruskeat pigmenttiviikset naamassa :)
Siis leuassa semmonen kolo tai kuoppa niin kuin leuka jakaantuisi kahteen osaan.
Taidat olla latino
Hiirenpillu niillekin joilla sitä ällötystä ei ole, just joo...
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä rohkaisusta meille, joille se syntymästä asti on suunnilleen ollut.:(
Sellainen, johon kopioi alapään ulkonäön.
Miksi kaikki naiset ei voi muuttaa ulkonäkönsä pieniä yksityiskohtia miellyttämää juuri minua? Byhyy byhyyy.
Minä olen ylpeä komeasta leuastani ja rännistä siinä keskellä. En ole mikään slaavilainen pallopää.
Oli kyllä taas yksi omituisimpia aloituksia palstalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä rohkaisusta meille, joille se syntymästä asti on suunnilleen ollut.:(
Tämä!!!! Löytyy minulta ja olen monesti joutunut kuulemaan tämän kommentin -ihan pyytämättäni ja ihan tuntemattomat ihmiset ovat minulle tulleet sanomaan
Musta mun hiirenpillu on kiva, niinku räkärännin jatke :) No okei eihän se kauneinta päällä maan ole, mutta siinä se möllöttää.
Itse kävin juuri ottamassa täyteaineita leukakuoppaan. :D Nyt on ihan sileä leuka.
Eehana keessimeer! Uubalaa beebi!
Mulla on se leukakolo, mutta en ole kyllä koskaan siitä mitään slaageja saanut. Se on vähän kuin viululanteet (dip hips). Niistä oli jokunen vuosi sitten haloo ja netti täyttyi ohjeista, että miten siitä pääsee eroon. En edes ollut tiennyt, että se on joku negatiivinen ulkonäköpiirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hups, olisi ehkä pitänyt mainita että tämä ällötys löytyy itseltänikin ja vihaan sitä :D
Söpöhän se on, mutta sitä sanotaan myös pirunvituksi.
Mitä viirua?
Mulla on ”seksikäs viiru” eli tumman ruskeat pigmenttiviikset naamassa :)