Olen 25v nainen en ole koskaan seurustellut. Onko jo liian myöhäistä?
Vai pitääkö miehet vanhanapiikana kun ei aiempaakaan kokemusta ole..
Kommentit (25)
Kelpaisko sinulle kiva ja kiltti mies?
Vierailija kirjoitti:
Sellaisesta olen aina haaveillut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
It's a trap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdetkö treffeille?
❤️
Käy mielummin myymässä neitsyytesi jollekkin miljonäärille. Saat mukavat rahat eikä miestä tartte mihkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdetkö treffeille?
❤️
❤️
Ei tietenkään ole liian myöhäistä, ei ole olemassa mitään ikärajaa, jonka jälkeen olisi myöhäistä, vaikka jotkut sellaista tykkääkin toitottaa.
Kelpaisko sinulle kiva ja kiltti 42- vuotias mies?
Tuossa iässä on helpointa ikinä löytää kumppani😁😁
Vierailija kirjoitti:
Ei
Minä olen 32v mies enkä myöskään koskaan ole seurustellut, onhan meitä muitakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
;( Olet liian ronkeli.
Annahan kerron salaisuuden: Aika monen alle 25 vuotiaan parisuhteet ovat ihan höpöhöpö juttuja jotka päätyvät joka tapauksessa parin vuoden jälkeen draamailuun. Vähän kypsempänä tietää mitä haluaa ja on oikeasti valmis kumppanuuteen, ja silloin ei edes jaksa miettiä jotain menneisyyden säätöjä, oli niitä ollut tai ei.
Lienee enemmänkin kyse siitä miten itse näet asian. Koetko, että osaisit parisuhteessa tarvittavia taitoja, ja haluatko edes oikeasti suhdetta? Koetko mielekkääksi opetella parisuhde-elämää jonkun sinua kokeneemman kanssa? Aina löytyy ihmisiä joille nuo asiat eivät merkkaa pätkän vertaa, mutta ilmeisesti olet asian suhteen epävarma, ja teet itse asiasta isomman ongelman kuin se oikeasti onkaan. Voin itse myöntää ajattelevani noin, ja siksi pelkään edes ajatusta parisuhteesta. En koe olevani tarpeeksi hyvä, en koe opettelua enää tässä iässä mielekkäänä, eikä ottajiakaan ole ollut jonoksi asti. Ei kyllä sinällään enää edes harmita jäädä yksin, jääpähän aikaa ja rahaa itselleen.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Käy mielummin myymässä neitsyytesi jollekkin miljonäärille. Saat mukavat rahat eikä miestä tartte mihkää
Tuo markkina on vähän pienempään ikään kohdistettu. Paitsi jos ap on kuuluisa. Muuten ap voi olla huoletta jos vain uskaltaa oleskella miesten kanssa niin tulevaisuus on turvattu
Vierailija kirjoitti:
Annahan kerron salaisuuden: Aika monen alle 25 vuotiaan parisuhteet ovat ihan höpöhöpö juttuja jotka päätyvät joka tapauksessa parin vuoden jälkeen draamailuun. Vähän kypsempänä tietää mitä haluaa ja on oikeasti valmis kumppanuuteen, ja silloin ei edes jaksa miettiä jotain menneisyyden säätöjä, oli niitä ollut tai ei.
Tää on harvinaisen totta. Luulin 25 vuotiaaksi olevani aikuinen ja kypsässä suhteessa. Vitut. Siinä ei ollut mtn kypsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo markkina on vähän pienempään ikään kohdistettu. Paitsi jos ap on kuuluisa. Muuten ap voi olla huoletta jos vain uskaltaa oleskella miesten kanssa niin tulevaisuus on turvattu
Eeei, kunhan ap ei ole ylipainoinen, aina löytyy joku viiskymppinen ukko jota polkasta kymppitonnista
Uskotko ihan tosissasi, että miehet ja naiset ajattelevat tästä asiasta keskimäärin samoin?