Ketään ei näköjään kaupassa enää kiinnosta turvavälit. Ärsyttävää.
Tajuatteko, ettei se korona ole vielä poistunut.
Kommentit (9)
Kyllähän ihmiset nyt kesän myötä on alkanut käyttäytyä kuin koronaa ei olis enää.
Mua niin ärsytti tänään, kun yritin ostaa shampoota ja joku perhe oli levittäytynyt koko käytävälle. Isot lapset ja mies odottivat äitiä keskellä käytävää hengaten ja änki ihan minuun kiinni kun niiden perheen äiti oli vastapäisellä hyllyllä etsimässä jotain varmaan kolmen metrin päässä perheestään. Muutenkin kaikki vain tulevat lähelle. Ehkä seuraavalla kerralla ärjäisen. - AP
Käyttäkää maskia, niin saatte edes vähän etäisyyttä, vieläkin huomaa kuinka monet säikähtävät.
Lopettaakaa jo. Korona oli ja meni. Samanlainen floppi kuin aiemmat possu- ja lintuyskätkin.
Vierailija kirjoitti:
Lopettaakaa jo. Korona oli ja meni. Samanlainen floppi kuin aiemmat possu- ja lintuyskätkin.
'
Odottakaas, kun toimistoväki palaa ensi viikolla työpaikoilleen - on muuten bussit, junat ja ratikat taas ihan täynnä porukkaa.
Eikä kellään maskeja, koska niitä ei suositeltu valtiovallan taholta - melkein kaikkialla muualla maailmassa niitä käytetään jopa pakollisena, mutta meille suomalaisille ei kuulemma korona ilmeisesti oikein tartu, koska sitä suositusta ei annettu.
Keskimäärin toimii aika hyvin, kun yskii hihaan kovaäänisesti, vaikkei yskittäisikään. Suht luonnostaan ihmiset ottaa etäisyyttä, eikä tarvetta edes huomauttaa asiasta 🤭
Lähikaupassa k-kaupassa Itä-Hgissä onnistuu. Siellä noudatetaan turvavälejä ruuhka-aikaankin, muutenkin järjestelyt ovat hyvät. Maskeja ei paljon näy mutta ehkä nyt aletaan käyttää. Itse olen n pari viikkoa käyttänyt maskia eikä kukaan ole katsonut kieroon. Onneksi näin.