Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ihanteet ovat muuttuneet

01.06.2020 |

Oletteko huomanneet että ennen miehet jumaloivat esim Arskaa tai Sylvester stallonea. Nykyään moni nuori mies haluaa olla enempikin mallin oloinen fitness prinssi. Eli ei enää haluta olla niitä kaapin kokoisia pelottavia gorilloja. Lihakset ovat kyllä in niinkuin myös tatskat mutta nykyään miehet panostaa enempi lookkiin kuin olemaan mahdollisimman pelottava. Ja en sano tätä pahalla. Olen vain huomannut että ihanteet ovat muuttuneet ja ehkä se muutos on hyväksi, maailma muuttuu eikä sille kukaan voi mitään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina huomannut, että eri miehet haluavat olla eri asioita. Yhä miehet haluavat olla tyyliin sen Game of thronesin Mountain näkösiä, ja sitten toiset haluaa olla todella laihoja ja toiset taas pitkäpartaisia hevareita.

Vierailija
2/5 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miesten ylimystö kyllä niihin "Game of Thrones" aikoihinkaan ollut mitään gorilloita. Ne gorillat tekivät likaiset työt ja nostelivat kivenmurikoita päällekkäin ja rakensivat linnoja aatelisille.

Ne aateliset olivat yleensä joko sikaläskejä elostelijoita tai hoikkia solakoita tapauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan olla Akira tai vaikkapa Darryll Revok; ajatuksen voimalla räjäyttelee päitä ja silleen. Vähänkö ois...

Vierailija
4/5 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ihan homogeenisiä.

Vierailija
5/5 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulsukin olis hieno ihanne; semmoista rappioromantiikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme