Turhan paljon lapsellisia nuoria äitejä täällä - oma palsta alle 35v porukalle?
Tyhmää juttua vähän liikaa. Vanha ei vaan jaksa enää!
Kommentit (11)
Vanhoille on facebookin mammaryhmät (suljetut ja avoimet), mutta ne ovat täynnä lukihäiriöisiä elämänkoululaisia mammoja jotka skitsahtavat pikkujutuista ja laittelevat tappouhkauksia toisilleen jostain mitättömistä "vittuiluista" ja usuttavat "ukkoja" kimppuun.
Nimim. kokemusta on, tämäkin paikka trolleineen on ÄO:n osalta n. 30 pistettä korkeammalla kuin perinteinen some.
Saako lapsettomat nuoret äidit kirjoitella?
Miten voi olla lapseton nuori äiti :D kysynpähän vaan.
Minusta kukaan yli 25-vuotias ei ole kyllä enää kovinkaan nuori. Ei toki vanhakaan, mutta sen ikäinen kuitenkin jo, että enää ei voi laittaa tyhmyyttä ja ajattelemattomuutta nuoruuden piikkiin.
Ihanaa, olenko mä 32v NUORI äiti? Ehkä en nyt ihan vanhakaan, mutta kyllä siihen malliin on jo neuvolassa vihjattu, että olen jo vähän iäkkäämmän puoleinen synnyttäjä ja riskit hieman kasvaneet.
Täällä on sukupolvenvaihdos. Entiset Demiläiset ovat siirtyneet tänne.
No kun noita vanhoja av:n juttuja lukee vuosien takaa, niin eipä niissäkään mitään korkealentoista kirjoiteta. Lähinnä jengi vaan repeilee *reps kops*
Hyi hele
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, olenko mä 32v NUORI äiti? Ehkä en nyt ihan vanhakaan, mutta kyllä siihen malliin on jo neuvolassa vihjattu, että olen jo vähän iäkkäämmän puoleinen synnyttäjä ja riskit hieman kasvaneet.[/
Jo on ajat muuttuneet! Itselleni ei vihjattu sanallakaan tuollaisesta ollessani raskaana saman ikäisenä v. 2000.
Vanhoille on ET-lehden palsta.