Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviin teidän apua nyt:/ masennus iskee.

Vierailija
06.07.2006 |

Olen iloinen ja myönteinen ihminen... Mottoni elämässä on tehdä toiselle niin kuin haluaisin itsellenikin tehtävän... VAikka olen reipas ja ulospäinsuuntautunut, etsisn helposti vikaa itsestäni ja olen herkkä. Mietin mitä muut tarkoittavat ja en halua loukata... Sanokaa miksi on sattunut jotain ihmeellisiä tapauksia?

1) Vanha kaverini alkoi pitkän tauon jälkeen viestittelemään kovasti minulle. Kertoi että on mennyt kihloihin/ naimisiin ja sitten ilmoitti vauvasta. Olin tietysti todella iloinen yhteydenotosta ja kerroin kuulumisia takaisin... Ostimme miehen kanssa heille kauniin vaatteen vauvalle ja lähetimme mutta siihen loppui viestittelyt... En tiedä oliko vääränkokoinen/ vääränlainen, mutta siitä on jo puoli vuotta ja sen jälkeen ei ole ottanut MITÄÄN yhteyttä.. usein mietin miksi...teinkö jotain väärin? Ja älkää sanoko ettei ole saanut kun on 99% varmasti .. :(

2) Entinen työkaveri..olimme _todella hyviä_ kavereita! Samat harrastukset..harrastimme yhdessä jne. sitten muutimme pois ja tämä ei ole pitänyt mitään yhteyttä. Olen kolmesti lähettänyt emailia ja ei vaivaudu edes yhdellä lauseella vastaamaan minulle... taas mietin mikä vikana on mussa :( sama firma on jossa olemme ja nään omasta sähköpostista että on saanut ja avannut lähettämäni viestin...

3) Miehen todella hyvän kaverin avovaimo..on suorastaan outo minua kohtaan... ensin oli ihan normaali, mutta nyt ei tule meille käymään, ei vastaa puheluihin eikä soita takaisin samoin emai, vaikka itse " aloitti" soittelut. Älkää nyt saako kuvaa että tuppautuisin miehen kaverin avokille kaveriksi vaan ihan normaalia kanssakäymistä....

Näitä kaikkia mietin ja suren että MIKSI!! Tutkin itseäni onko minussa jotain vikaa...Olen normaali, nätti ja sosiaalinen nuori nainen ja kärsin kovasti näistä...itse en ikinä kehtaisi jättää kokonaan vastaamatta tms toimintaa... Auttakaa te mua :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee tosiaan sanoa, mutta minullekkin kävi niin tässä muutama kuukausi sitten et ystävä tai ainakin ystävänäni olin pitänyt haukkui minut pataluhaksi kun en ottanut erästä työpaikkaa vastaan ja toivotti hyvät kesät ja sen jälkeen ei kuulunut enää mitään. No, mulle sentäs selvis syy mutta silti minusta todella outoa käytöstä. Kyllä jäi ikävä maku suuhun ja itsellekin vaikee päätös tuo asia ja toinen hylkäs minut sen vuoksi. En osaa neuvoa sinua enkä tiä mitä tekisin tilanteessasi mut outoa on.

Vierailija
2/11 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehelle niin monesti itkenyt että missä mättää... Kun tiedän, että ne mun yhteydenotot on menny perille varmasti. Esim miehen kavereiden kanssa ja omien kavereiden ja työkavereiden kanssa tuun loistavasti juttuun..

Mitään en ole muuttanut tai liioitellut edukseni...vaikea kertoa tarkasti tässä... En ole mikään tuppautuva ja ymmärrän täysin, ettei kaikki halua uusia kavereita lisää, mutta mulla näitä täysiä mysteereitä riittää :((( En vain ymmärrä. Miksi mitätöidä toinen ihan täysin?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin kaikkia syitä mitä vain voisin keksiä...voisiko näiden kahden 2 ja 3 lapsettoman kohdalla olla se, että olemme samalla alalla ja olen mennyt uralla kovasti eteenpäin kovaan koulutukseen, josta hyvät etenemismahdollisuudet? olen niin vainoharhainen ja surullinen, että mietin tosiaan kaikkia mahdollisia syitä.... :((

ap

Vierailija
4/11 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajatellut että meillä oli paljon yhteistä ja olisi tullut olemaan jatkossakin. Mutta ei tupata jos ei tykätä. Kaikkia ei voi miellyttää! Usein syynä saattaa olla kateus.

Vierailija
5/11 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykköstapauksessa saattaa olla, että vauvalle on tapahtunut jotain? On sairas tms.? Tai äiti on masentunut, eikä jaksa pitää yhteyttä? Tietysti olisi kohteliasta edes kiittää...

Vaikutat kuitenkin mukavalta ihmiseltä, vaikea kuvitella, ettei sinunlaisesi ystävä jollekin kelpaa! Joten en usko, että sinussa on vikaa.

Vierailija
6/11 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän sanat auttoi ja piristi mua. Ihmettelen vain, miksi mulla on näitä näin paljon?? Vaikea kuvailla itseä, mutta olen iloinen, osaan pitää salaisuudet ja minulla on suht laaja ystäväpiiri.

Yritän sen niin ajatella, että onneksi on useita kavereita muitakin.... En tiedä... Ehkä tuo voisi olla kateuden aihe, että olen pian korkeasti koulutettu kun saan opinnot valmiiksi? Sairasta, mutta heitä en ole mitenkään loukannut... Kuulisin mielelläni vastaavia kokemuksia....

ap

Vierailija
7/11 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi!

tuosta 1-tapauksesta tuli vaan mieleen, että voisit varmaan itsekin vielä ottaa yhteyttä, ja kysyä, mitä vauvalle kuuluu. jos vaikka vauvalla on jotain koliikkia tms. voi hyvin olla, että äiti ei jaksa kiitellä muistamisista eikä muutenkaan pidellä yhteyksiä.

kahdessa jälkimmäisessä jutussa voi kyllä ole kyse kateudestakin.

hyvää jatkoa!

Vierailija
8/11 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ehkä vielä yrittää. Tuo 1 nainen on tosi lämmin ja iloinen ihminen. Voisihan ollakin niin että jos lapsi on esim sairas...?

ap

Vierailija
9/11 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin palstalle ja aattelin että jos tänne purkautuisin, ku itellä on kans hyvä ystävä jotenki hyljänny. en tiiä mitä on tapahtunu, mut aiemmin oltiin parhaat ystävät ja nyt tuntuu että jotenki hän välttelee mua. ei ota yhteyttä ja jos ite soittelen ja kyselen kuulumisia niin aika kuivakan oloisesti tuntuu hän vastaavan. ei sitä jaksa yksin pitää suhdetta yllä. Ajattelin vaan etten ota sit enää yhteyttä. Jos hän ottaa yhteyttä olisin kyllä mielelläni kertomassa kuulumisiani ja kuuntelemassa hänen kuulumisia. En todellakaan voi ollenkaan ymmärtää, mistä tämä johtuu.

Toivon sulle vain itseluottamusta, jotta et itseäsi syyllistä. Vaikutat fiksulta ja mukavalta ihmiseltä, enkä jaksa uskoa että sinä olisit mitään aiheuttanut. Ehkä takana on just kateus tai jokin vaikeus elämässä, jolloin yhteydenpito tuntuu ystävästäsi vaikealta. Mutta ymmärrän hyvin tuskasi. Ja tiedän ettei sitä noin vain voi unohtaa. Voimia sulle!!!!

Vierailija
10/11 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toivon sulle vain itseluottamusta, jotta et itseäsi syyllistä. Vaikutat fiksulta ja mukavalta ihmiseltä, enkä jaksa uskoa että sinä olisit mitään aiheuttanut. Ehkä takana on just kateus tai jokin vaikeus elämässä, jolloin yhteydenpito tuntuu ystävästäsi vaikealta. Mutta ymmärrän hyvin tuskasi. Ja tiedän ettei sitä noin vain voi unohtaa. Voimia sulle!!!!

Mietin vain et miksi nää kaikki jutut osuu mulle. Yksi toisensa perään... Nyyh... Kertokaa jos te luette, jotka tunnistatte itsenne noista....

ap

Vierailija
11/11 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että sinussa on jotakin vikaa.

Tuo vauvallinen ystävä on ihan selvä, että mistä se johtuu, ja nuo kaksi muuta voivat olla MITÄ VAIN, heidän omista ongelmista, aviokriiseistä, kiireistä (kyllä, ihmiset voivat olla kiireisiäkin)..

Sitten vasta jos noita olisi noin 5 tai yli tapausta, alkaisin miettiä.

Ellet ole sitten ylitunteellinen, ja ihmiset kokevat, että odotat heiltä liikaa. Ja odotuksia on nykyään niin paljon joka puolelta, että odotuksia ei kaivata kavereilta yhtään lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi