Alkolihimo
Olen jo vuosia käyttänyt alkoholia viikonloppuisin. Alkanut tuntua että se on ongelma, koska jos yritän olla ilman on hirveä himoja jos ei ole rahaa lainaan. Mistä voisin hakea apua? Ongelmaa on todella vaikeaa myöntää.
Kommentit (5)
Mitä niitä järjestöjä nyt on, jotka auttavat tossa ongelmassa. Sinne soittoa tai sähköpostia alkuviikosta, jos oikeasti haluat ongelmaasi ratkaisun. Jos tuntuu että vaikea on myöntää niin päätät vaikka etukäteen että luet ton aloituksesi mitään kaunistelematta tai vähättelemättä. Sillä pääsee jo pitkälle. Älä odottele ja päästä menemään pahemmaksi. Isoin askel on myöntää itselleen, että koukussa ollaan. Sen olet jo osittain tehnyt
Lisään vielä, ettei ole heikkoutta ottaa apua vastaan. Esimerkiksi mielenterveysongelmissakin psykologille mennään vasta sitten, kun on oikeasti paha olla. Minusta jokaisen pitäisi päästä ainakin joskus purkamaan päätä huolistaan ENNEN kuin asiat ovat pidemmän päälle pielessä
Mä sain A-klinikalta apua. Ota sinne yhteyttä ja pyydä jutteluaika. Mun työntekijä oli todella mukava.
Löysin netistä erään paikan mistä hakea apua452
. rahaa lainaan