Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen esittää vaikeasti tavoiteltavaa, on se vahva merkki siitä että nainen on kiinnostunut.

Vierailija
29.05.2020 |

Eli sellaista että aktiivisesti vältellään, jopa niin että ei katsota kasvoihin. Tämä tarkoittaa sitä että nainen pitää sinua YLIVERTAISENA itseensä nähden. Eräs hyvä esimerkki oli se kun naapurin nuori nainen oli laittanut poikkeuksellisesti instagramiinsa sellaisen hyvin seksikkään suggestiivisen oloisen poseerauksen. Normaalisti se ei laita tälläisiä mutta nyt kuitenkin oli. En seuraa sitä virallisesti netissä joten mainitsin sille kohdatessamme rappukäytävässä juuri tästä nimenomaisesta kuvasta että hyvä tyyli! Nainen poisti just tämän kuvan välittömästi sen jälkeen. Juuri näin ne pelaa näitä pelejä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen hyvä tapaus on sellainen joka mainitsi välittömästi minulle asuvansa yksin mutta sitten kuitenkin ei muka ollut kiinostunut. Tuo homma toimii näinkin päin, huom.

Vierailija
2/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luulee olevansa ovelia xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sekin nainen, joka haki minulle lähestyskiellon, esitti vain vaikeasti tavoiteltavaa ja oli oikeasti ihan rakastunut minuun.

t. mies

Vierailija
4/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskielto on äärimmäisen kiinnostuksen merkki.

Vierailija
5/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, näin olen tehnyt ja jäänyt nuolemaan näppejäni...

Ei ole kukaan jäänyt jallittamaan.

Vierailija
6/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan näin. Kiinnostunut nainen haluaa treffeille ja ehdottaa niitä itsekin sinulle, voi jopa soittaa.

Nainen poisti kuvansa varmaankin juuri siksi että häntä ällötti että sinä tykkäsit siitä.

Vierailija
7/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä ihan aidosti vaikeasti tavoiteltava enkä yhtään kiinnostunut.

Vierailija
8/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep, mäkin olen umpirakastunut stalkkeriini, joka on yli viiden vuoden ajan jatkanut vainoamistuomion ja lähestymiskiellon arvoista toimintaansa. Päivästä riippuen olen vain joko sosiaalisia tilanteita pelkäävä, yksin kotonani tärisevä ihmisraunio tai sitten itseäni hänelle liian hyvänä pitävä - mutta yleensä ensimmäistä, niinhän hänkin on ja mehän olemme niin samanlaisia, että meidän täytyy olla toisillemme luotuja.

...ja hän ihan tosissaan uskoo näin.

Vierailija
9/23 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen sanoo ei, mikä sen ein ymmärtämisessä on niin vaikeaa?

Täytyy olla todella viallinen, jos luulee että tunkeilemalla muuttuisi itse jotenkin kiinnostavammaksi.

Vierailija
10/23 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepjep, mäkin olen umpirakastunut stalkkeriini, joka on yli viiden vuoden ajan jatkanut vainoamistuomion ja lähestymiskiellon arvoista toimintaansa. Päivästä riippuen olen vain joko sosiaalisia tilanteita pelkäävä, yksin kotonani tärisevä ihmisraunio tai sitten itseäni hänelle liian hyvänä pitävä - mutta yleensä ensimmäistä, niinhän hänkin on ja mehän olemme niin samanlaisia, että meidän täytyy olla toisillemme luotuja.

Apua. Kuinka sekaisin voi ihminen olla?!

Vierailija
11/23 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en katso jonkun kasvoihin se ei todellakaan tarkoita että ptiäisin mitenkään ylivertaisena itseeni nähden kun en pidä yhtään ketään ihmistä ylivertaisena itseeni nähden

Aloittaja ei kaipaa tasavertaista parisuhdetta vaan haluaa vaan naisen jota voi alistaa

Vierailija
12/23 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino sanalla *esittää* vaikeasti tavoiteltavaa.

Se, ettei oikeasti kiinnosta pätkääkään ja välttelee sen takia, on sitten ihan eri asia.

Vierailija
13/23 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en katso jonkun kasvoihin se ei todellakaan tarkoita että ptiäisin mitenkään ylivertaisena itseeni nähden kun en pidä yhtään ketään ihmistä ylivertaisena itseeni nähden

Aloittaja ei kaipaa tasavertaista parisuhdetta vaan haluaa vaan naisen jota voi alistaa

Ja mikä tässä nyt sitten on niin väärin muka?

Vierailija
14/23 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin nuori nainen hätkähti naapurin setämiehen törkeää kommenttia ja poisti kuvan. 

Jätä hänet rauhaan, ukkopaha.

Vierailija
15/23 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han on ihan sairas!

(Ja Porvoosta.)

Vierailija
16/23 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo vaivakuumeiselle tyttöystävälleen, että hän ei halua ikinä lapsia, niin oikeasti hän tarkoittaa, että jätä vaan ehkäisy pois, rakas, kyllä minä elätän sinut ja lapset sekä hankin upean omakotitalon mistä vain haluat.

Vierailija
17/23 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"I don't play hard to get. I play hard to want." - Ford Fairline

Vierailija
18/23 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua. Kuinka sekaisin voi ihminen olla?!

Ei harhaisuudessa ole mitään rajoja.

Nuo ihmiset elävät täysin omassa mielikuvituksessaan. Voivat päättää kaikesta itse. Onhan se äärimmäisen tyydyttävää - totuudesta viis.

19/23 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sellaista että aktiivisesti vältellään, jopa niin että ei katsota kasvoihin. Tämä tarkoittaa sitä että nainen pitää sinua YLIVERTAISENA itseensä nähden. Eräs hyvä esimerkki oli se kun naapurin nuori nainen oli laittanut poikkeuksellisesti instagramiinsa sellaisen hyvin seksikkään suggestiivisen oloisen poseerauksen. Normaalisti se ei laita tälläisiä mutta nyt kuitenkin oli. En seuraa sitä virallisesti netissä joten mainitsin sille kohdatessamme rappukäytävässä juuri tästä nimenomaisesta kuvasta että hyvä tyyli! Nainen poisti just tämän kuvan välittömästi sen jälkeen. Juuri näin ne pelaa näitä pelejä.

Kiitos parahin Av-veljeni!

Olen tähän asti tulkinnut naisten käytöksen väärin. Olen luullut heidän pakenevan minua, välttämään kiusallisia tilanteita, kadulla kohdatessa valitsemaan minua välttääkseen vastakkaisen kävelykadun mutta ei, hehän oikeasti ovat pyrineet osoittamaan kiinnostuksen tälle Hopeaketulle.

Elämäni tulee mullistumaan :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
20/23 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Se on yksiselitteisesti merkki siitä, että nainen EI ole kiinnostunut ja hänet tulee jättää rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme