Mikä oli tekosyysi ostaa joku muu automerkki kuin Opel?
Kommentit (23)
Olen brändihörhö, ikuinen teinipissis, suostun ajamaan ainoastaan Mini Cooperia!
Vierailija kirjoitti:
En halua hävetä autolla ajamista.
Autolla?
Kaikista autoista tulee lopulta Opel.
Lada on kyllä kestävä.
Mutta kannattaa olla pehmusteet penkeissä joka kupru tiessä tuntuu ja ajaminen on kuin traktorilla 🚜 ajaisi muuten hyvä peli ilman nykyajan hömpötyksiä.
Vierailija kirjoitti:
En halua hävetä autolla ajamista.
No onhan se tosi noloa jos tulee nähdyksi saksalaisessa laatuautossa! Mielummin matkaan jossain kolisevassa ruostefiatissa tai hyntaihentaisontaipontaissa, joka on enempi ämpäri kuin auto... Että elämä voi olla noloo!
Vierailija kirjoitti:
Häh?!
Opel-vihaajien suosikkilause, todistaa heidän yksinkertaisuuden...
Vierailija kirjoitti:
Kerran ostin Opelin, opin yhdestä virheestä.
Porvoon autokaupasta ostit niin...
Ostin skodan, kun naapurillakin on. En halua hakea huomiota.
Onko Opelissa ja WW:ssa sama kone? Ääni on samanlainen.
Luotan vain maailman suurimpaan moottorivalmistajaan eli ajan Hondalla, arvostan luotettavuutta katsos.
Halusin vastinetta rahoille, hyvän ja toimivan auton.
Olin ohittamassa toista autoa Vectralla ja kiihdyttämässä kakkoselta kolmoselle vastaantulevan auton lähestyessä kun moottori leikkasi kiinni ja vauhtipyörä irtosi kopsahtaen alustaan ja pomppi satojen metrien päähän ojan pohjalle. Joulukukuusenkoristeet vaan vilkkui kojelaudassa. Se oli viimeinen ooppeli taloudessa.
Vierailija kirjoitti:
Olin ohittamassa toista autoa Vectralla ja kiihdyttämässä kakkoselta kolmoselle vastaantulevan auton lähestyessä kun moottori leikkasi kiinni ja vauhtipyörä irtosi kopsahtaen alustaan ja pomppi satojen metrien päähän ojan pohjalle. Joulukukuusenkoristeet vaan vilkkui kojelaudassa. Se oli viimeinen ooppeli taloudessa.
🤣😂
Sori..
Käytettynä aina oudon edullinen muihin Saksalaisiin verrattuna.
Kerran ostin Opelin, opin yhdestä virheestä.