Miten ihmiset kohtelee teitä (muut, kuin lähimmäiset)? :)
Millasta käytöstä koet muilta ihmisiltä (tähän ei lasketa aivan lähimmäisiä esim. perhe ja parhaat ystävät vaan esim. työkaverit, opiskelukaverit, naapurit jne..) yleisesti?
Kommentit (5)
Tungettelevaa. Mua ihmiset haluavat taputella. Töissä lähes päivittäin taputtelua käsivarsiin, olkapäille, selkään (ei-seksuaalista, naiset ja miehet). Ei tarvitse koskea lainkaan, kiitos, enkä kiltin keski-ikäisen täidin ulkomuodosta huolimatta arvosta myöskään avautumisia henkilökohtaisista asioista....jopa bussipysäkillä.
Lähimmäiset (lapsuudenperhe) kohtelee törkeästi, ilkkuen, väkivaltaisesti (isä käynyt useasti päälle) ja ovat vahingoniloisia ja ilkeitä.
MUUT kohtelevat kunnioittavasti ja arvostavasti. Aplla taisi olla väärä oletus että lähimmäisrt on kivoja...
En tiedä. En tapaa vanhempieni ja sisarusteni lisäksi ketään muita kuin asiakaspalvelutyöntekijöitä ja he kohtelevat kai ihan normaalisti. Ei mitään valitettavaa. Saan ostokseni ostettua ja kunnallistekniikkani asiat selvitettyä.
Ihan peruskohteliaasti yleensä. Lapset ja vanhukset tykkää musta. Keski-ikäiset naiset tai isokokoiset naiset voivat joskus olla töykeitä tai vähätellä ja aliarvioida mua, koska näytän säikähtäneeltä jänikseltä. Sama kokee joitain maskuliinisia duunarimiehiä. Luulevat hölmöksi ja heikoksi. No heikko mä olenkin, mutta selviydyn kyllä asioista ihan itsenäisesti omien aivojeni ansiosta.
Lähimmäisiä ei ole. Muut välttelee.