Voi sitä muistutusten määrää ja muistutusmaksuja kun kerran unohdat maksaa laskun ajallaan
Kyllä nyt muistetaan taas, että maksetaan, kun on muistuteltu ja muistuksen muistutusmaksu on maksettu ja vielä postikin tuo sen saman laskun joka oli jo sähköpostissa. Kaksi viikkoa kun myöhästyy, niin koko rulijanssi alkaa.
Kommentit (12)
Sellaista se on, virheistä tulee seuraamuksia.
Ehkä ensi kerralla muistat paremmin.
Kaksi viikkoa on aika pitkä aika. Joskus alle viikon voin venyttää maksamista. En ole kertaakaan sanaut
muistutuslaskua.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viikkoa on aika pitkä aika. Joskus alle viikon voin venyttää maksamista. En ole kertaakaan sanaut
muistutuslaskua.
Kaksi viikkoa menee hujauksessa varsinkin kun on arkipyhiä. Eli se on vain 9 arkipäivää.
Kyllä ei ole mulle tullut kuin yksi muikkari per lasku, jos on unohtunut maksaa, mutta sen sitten olenkin muistanut maksaa. Kannattaisi ehkä sinunkin ap maksaa laskusi sen sijaan, että tulet omasta typeryydestä tänne avautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ei ole mulle tullut kuin yksi muikkari per lasku, jos on unohtunut maksaa, mutta sen sitten olenkin muistanut maksaa. Kannattaisi ehkä sinunkin ap maksaa laskusi sen sijaan, että tulet omasta typeryydestä tänne avautumaan.
Huono muisti ei ehkä ole typeryyttä, rahaa olisi ollut kyllä. Muistin maksaa muistutuksetta mutta sain silti muistutuksen ja maksoin vielä erikseen muistutusmaksun. ap
Juu, kyllä ne muistutusmaksut tulee aina ajoissa, vaikka palvelu on vähän niin ja näin. Ja jostain kun odotat rahaa niin aina on joku kuukauden viive siitä ja tästä ja tuosta syystä.
Ajatella, että laskutkin pitää maksa ja vielä annettuun määräaikaan. Kummallista, että joillekin ihmisille tämäkin asia tulee täysin yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono muisti ei ehkä ole typeryyttä, rahaa olisi ollut kyllä. Muistin maksaa muistutuksetta mutta sain silti muistutuksen ja maksoin vielä erikseen muistutusmaksun. ap
Minkä laskuttaja sille voi, että sinun suoritus ei vielä näy pankkitilillä kun hän tekee maksumuistutukset. Ei hänellä ole kristallipalloa, josta katsoa. Olisit voinut yhteyttä firmaan ja sanoa, että maksu lähti sinun tililtä päivänä x.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kohtaa on pakko ihmetellä: missä se arkijärki luuraa? Itse olisin toisesta muikkarista reklamoinut ja lähettäny kuvankaappauksen verkkopankin maksusta jossa näkyy arkistointitunnus.
Kyllä se ihan lain mukaan menee. Laitan laskuihin 14vrk aikaa maksaa. Jollei eräpvän jälkeen vielä 14vrk ole tullut suoritetta niin laitan maksumuistutuksen. Tästä 14vrk pistän ulosottoon.
Niin.