Rappusten alapuolinen epämääräinen tila, mitä olette siihen laittaneet?
Niin, jos siis olette siihen jotain keksineet. Olkkarin nurkassa oleva portaikko kyseessä. Tila on vähän tyhjän tuntuinen, mutta en oikein osaa ajatella mitä siihen laittaisi.
Kommentit (18)
Mies rakensi sinne itselleen vessan. Rappuset ei tosin ole olohuoneessa.
Mun pieni vanha kakkosjääkaappi jota tarvitsen jouluna ja juhannuksena. Siellä on myös kissan hiekkalaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Mun pieni vanha kakkosjääkaappi jota tarvitsen jouluna ja juhannuksena. Siellä on myös kissan hiekkalaatikko.
Ja ne raput on eteisessä siis.
Kotona siihen on rakennettu vaatehuone. Mökillä portaiden alla on lipasto ja iso kukkavaasi.
Seksikeinun. Saa naapuriston mammelit vähän juoruilunaihetta, kun poikkeavat meillä kylässä.
Ennen aikaan vintinportaiden alle rakennettiin yleensä matalahko komero eli oikeastaan todellinen romuvarasto, jonne nakattiin kaikenlaista roinaa silloin, kun ei vielä ainakaan maalla ollut kirpputoreja. Ja joo,rappuset lähtivät yleensä eteisen puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Seksikeinun. Saa naapuriston mammelit vähän juoruilunaihetta, kun poikkeavat meillä kylässä.
Ette sitten huonompaa paikkaa keksineet. Eihän siinä mahdu kunnolla liikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Siskonpojan.
Olin tulossa sanomaan et Harryn, mutta ehdit ensin 😅
Lapsen leikkinurkkaus, kirjahylly ja työpiste on meillä ollut. Kaveri rakensi omaansa komeron.
Kyseisestä tilasta käytetään termiä "Ryssänkellari"
FYI
Jokin lipasto tai vastaava. Portaiden alapuoli on kauhea pölynkerääjä, koska kaikki portaissa oleva pöly lentää sinne. Vielä pahemmin jos ovat avoportaat.
Tuttavilla on kierreportaikon alla olohuoneessa 6-kulmainen akvaario.
Parempi se tyhjänä on. Siistimpi ja helpompi siivota. Ei kaikkia nurkkia tarvitse täyttää tavaralla!
Dildovarasto