Kumpi on pahempi tinderhuijari - nainen joka ei mainitse että on yh vai mies joka ruuvaa ikäänsä 5v alemmaksi?
Kommentit (21)
Valehtelu tietenkin. Ei noita ole järkeä verrata. Verrattattavissa olevia asioita olisivat 1) mies joka valehtelee ikänsä ja 2) nainen, joka valehtelee, ettei ole lapsia (vaikka on).
Ihmettelen, mikä yh- viha tällä palstalla on. t. lapseton nainen, yh-mies kävisi hyvin, ikänsä valehtelija ei
Miksei voi kysyä toiselta, että onko hänellä lapsia, jos se on itselle oleellinen tieto? Itse olen lapseton nainen ja kyllä mä oon miehiltä kysynyt asiasta. Ei ole sitten tapailuvaiheessa enää tullut yllätyksiä.
Lapseni ei kuulu seuranhaku profiiliini olen siellä deittailemassa naisena, en lapsen äitinä. En etsi isää lapselleni ja koskaan ei tiedä mitä rikollisia deittipalstoilla liikkuu, joten lapseni ei kuulu sinne kuvien eikä tekstin muodossa. Kerron lapsestani heti viestittely vaiheessa niille jotka kiinnostavat minua parisuhdemielessä, mutta jos joku mies on vain hetken huvia niin en koe olevani velvollinen avaamaan perhetaustojani sen enempää kuin niitä kysytään.
Valehtelijat ovat valehtelijoita. Mutta kuka kertoo itsestään kaiken deittiprofiilissa?
Vierailija kirjoitti:
Lapseni ei kuulu seuranhaku profiiliini olen siellä deittailemassa naisena, en lapsen äitinä. En etsi isää lapselleni ja koskaan ei tiedä mitä rikollisia deittipalstoilla liikkuu, joten lapseni ei kuulu sinne kuvien eikä tekstin muodossa. Kerron lapsestani heti viestittely vaiheessa niille jotka kiinnostavat minua parisuhdemielessä, mutta jos joku mies on vain hetken huvia niin en koe olevani velvollinen avaamaan perhetaustojani sen enempää kuin niitä kysytään.
Valehtelijat ovat valehtelijoita. Mutta kuka kertoo itsestään kaiken deittiprofiilissa?
Tämä.
Paljon tuolla on myös miehiä, jotka eivät kerro lapsistaan. Sitten toki näitä, jotka valehtelee iästään, pituudestaan ja laittaa 10 vuotta vanhoja kuvia, joissa on ainakin 10 kiloa hoikempi. Miehissä siis, naisista en tiedä.
Kaikenlainen valehtelu on kyllä itselleni turn-off. Kertoo että mies ei ole sinut itsensä kanssa, ja toisaalta jos tuollaisissa asioissa valehtelee niin valehtelee varmaan monessa muussakin.
Ensin varmistuisin kyllä siitä, ettei deittimies ole p... (tiedätte kyllä mikä) ennen kuin kerron sille lapsista. Jos lapset on mainittu jo profiilissa, niin valitettavasti sellainen profiili vetää puoleensa p-tyypin miehiä kuin hunajapurkki mehiläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon tuolla on myös miehiä, jotka eivät kerro lapsistaan. Sitten toki näitä, jotka valehtelee iästään, pituudestaan ja laittaa 10 vuotta vanhoja kuvia, joissa on ainakin 10 kiloa hoikempi. Miehissä siis, naisista en tiedä.
10 vuotta vanhan kuvan laittaminen ei ole valehtelua.
Miksei voi kysyä toiselta, että onko kuva 10 vuotta vanha, jos se on itselle oleellinen tieto?
Kyllä lapsista pitäisi kertoa heti jo esittelyssä, koska suurimmalle osalle se on ehdoton ei joten sillä, että jättää sen kertomatta aiheuttaa turhaa harmia.
Vielä se piti sanoa, että ainakin itselleni on ihan sama mistä asiasta valehtelee, mutta kiinnostus loppuu siihen.
Jos hakee pelkkää seksiä tinderistä, ei lapset ole mikään oleellinen asia.
On taas järjettömiä kommentteja.. 5v ei vaikuta käytännössä mihinkään ja uunista ulos otettu pulla vaikuttaa joka hetki koko ajan asumiseen, ajan käyttöön, jatkuva hoitaminen jne.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu tietenkin. Ei noita ole järkeä verrata. Verrattattavissa olevia asioita olisivat 1) mies joka valehtelee ikänsä ja 2) nainen, joka valehtelee, ettei ole lapsia (vaikka on).
Ihmettelen, mikä yh- viha tällä palstalla on. t. lapseton nainen, yh-mies kävisi hyvin, ikänsä valehtelija ei
Me olemme varmaan uhka av-mammojen maailmanjärjestykselle, koska 1) muistutamme heitä siitä, että heidänkin maailmansa voi heilahtaa rikki 2) olemme sinkkuja ja uhka heidän parisuhteelleen sitä kautta 3) sinkut ovat yleensä paremman näköisiä, kuin parisuhteessa olevat, ihan pakollisista syistä. Ja se on taas uhka ja kateuden paikka.
Kohta tätä kommenttia sitten lainataan ja mut h*oritellaan maan rakoon, miten ei todellakaan ole niin ja minä en ainakaan...
Ehkä parempi vertailu olisi. Miehen ikä vs naisen vanhatkuvat tai beautiful kamera kuvat tai pelkästään Bile meikit tai pelkät naamakuva..
Okei kyllähän noi miehet jotka valehtelee ikänsä varmasti laittavat myös vanhoja kuvia.
Mutta tuohon kommenttiin että lapsi ei kuulu deitti profiiliin. Ymmärrän hyvin naisten näkökulman. Mutta kyllä on tylsä aloittaa tutustuminen ja myöhemmässä vaiheessa tajuta että lapsi on, joka on myös deal breaker! (luultavasti useampi jäänyt ghostauksen uhriksi tuon takia).
Eipä tarvitse naisille antaa tykkäyksiä kun huomaa tyhjiä profiileja tai jos ei ole mainintaa lapsi statuksesta. Myös pelkillä naamakuvilla tai jos on vähäisiä viitteitä kuva manipuloinnista. Hyvä jos kaksi naista saa viikossa tykkäykset.. 😂
En ole koskaan ollut tenderissä, enkä mene, mutta pitääkö sinne laittaa myös että missään vaiheessa en aio muuttaa kenenkään kanssa yhteen, en halua lapsia, en halua pelkkää seksiseuraa, haluan viettää paljon aikaa omassa rauhassa, elämäntilanteiden vaihtuessa eri ihmiset ovat tärkeitä ja tulevat viemään aikaa mahdolliselta suhteelta/tapailulta tai seurustelulta vai mitä näitä on?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä parempi vertailu olisi. Miehen ikä vs naisen vanhatkuvat tai beautiful kamera kuvat tai pelkästään Bile meikit tai pelkät naamakuva..
Okei kyllähän noi miehet jotka valehtelee ikänsä varmasti laittavat myös vanhoja kuvia.
Mutta tuohon kommenttiin että lapsi ei kuulu deitti profiiliin. Ymmärrän hyvin naisten näkökulman. Mutta kyllä on tylsä aloittaa tutustuminen ja myöhemmässä vaiheessa tajuta että lapsi on, joka on myös deal breaker! (luultavasti useampi jäänyt ghostauksen uhriksi tuon takia).
Eipä tarvitse naisille antaa tykkäyksiä kun huomaa tyhjiä profiileja tai jos ei ole mainintaa lapsi statuksesta. Myös pelkillä naamakuvilla tai jos on vähäisiä viitteitä kuva manipuloinnista. Hyvä jos kaksi naista saa viikossa tykkäykset.. 😂
Mietin kanssa, että mun mielestä olisi reilua edes jotenkin sivulauseessa tuoda esiin jo profiilissa se lapsen olemassaolo. Se on kuitenkin monelle deal breaker. Ei tarvitse selittää lapsesta ummet ja lammet, mutta joku "olen äiti" -kommentti.
Minä kyllä mainitsen lapseni jo profiilissa. Ja kiva olisi jos miehetkin näin toimisi. En hae välttämättä vakavampaa seuraa sieltä, mutta jos joku tutustumisen arvoinen tyyppi vastaan tulisi, niin miksi ei. Miehet jotka ei etsi vakavampaa, niin heitä ei tunnu lapset haittaavan. Treffaillaan silloin kun lapset ei ole minulla. En itsekään haluaisi seurusteluun miestä jolla alle teini-ikäisiä lapsia. Uusperhekuviot ei vaan kiinnosta.
Ja en jaksa uskoa et pedarit tuota kautta etsii, sekä et kyllä mä tarkkaan katson kenet lapsilleni esittelen. Ihan helpolla en ketään miestä heidän elämään tuo, ennenkuin on varmaa et toinen on täysjärkinen.
Periaatteessa se että jotain jättää kertomatta, ei ole valehtelua. Iän "ruuvaaminen" suuntaan jos toiseenkaan on valehtelua. Mutta kyllä minusta siitä että on lapsia, pitäisi aika varhaisessa vaiheessa kertoa. Miksei jo viestittelyvaiheessa, mutta viimeistään ensimmäisillä treffeillä.