Voisiko joku auttaa ja neuvoa mitä työtä voisin tehdä? En enää jaksa ihmisiä.
Minulla on sote-alan maisteritutkinto ja pitkä kokemus niistä töistä. Olen kuitenkin jo vuosia ollut aivan loppu ihmisiin ja ihmiskontakteihin. Ei ole auttanut siihen edes vuoden poissaolo työelämästä, ei työuupumusterapiat, ei mitkään. Aina jäljelle jää vain sama lopputulos (myös terapeuttini neuvo tämä): pitää vaihtaa työhön, jossa ei olla ihmisten kanssa tekemisissä. Se ei kertakaikkiaan vain sovi minulle. Työkaverit on ok, mutta työ itsessään ei saisi liittyä ihmisiin. Olen tässä muutaman vuoden hakenut erilaisia konttorirottahommia ja vastaavia niitä saamatta. Haastatteluihin olen kyllä päässyt, mutta lähinnä siksi, että haluavat nähdä "miksi ihminen tuolla urataustalla hakee tällaisia töitä".
Osaisiko joku neuvoa mitä työtä voisin tehdä, sellaista, jossa työn kohteena ei ole ihminen?
Kommentit (5)
Insinööriksi? Toki vaatii uudelleenkouluttautumista, mutta tuskin amk-puolella niin kauaa menee.
Vierailija kirjoitti:
Insinööriksi? Toki vaatii uudelleenkouluttautumista, mutta tuskin amk-puolella niin kauaa menee.
Hmm. Olen surkea matikassa, lukiosta lyhyt matikka rimaa hipoen. En tiedä voisinko päästä insinöörikouluun. Ap
Nostan, jos joku osaisi kommentoida. Ap