Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tullut hajuherkkä

Vierailija
26.05.2020 |

Miesystävän paita haisi bio luvililta. En voinut olla vaan pyysin vaihtamaan. Hain yhden facekirppisostoksen hiljattain, talossa haisi mielestäni selvä home. Joku 70-luvun talo. Miksi nenä herkistyisi yhtäkkiä näin? En ole ennen tällaiseen kiinnittänyt huomiota.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana?

Vierailija
2/11 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minustakin. Olen valinnut miehen dödönkin ihan itse sellaisen, mikä on mahdollisimman mieto eikä ärsytä minua. Ja nyt sekin on alkanut ärsyttää. Tyttö syö aina pikanuudeleita ja niiden haju on aivan kauhea, ennen söin samoja nuudeleita itsekin hyvällä ruokahalulla. Anoppilasta käydessä mulla on aina mun oma tyynyt mukana, kun saan paremmin nukuttua sillä ja siihen tarttuu anoppilan petivaatteista järkyttävä pesuaineen haju monta päivää vielä senkin jälkeen, kun on kotiuduttu.

En tiedä onko ikä vai mikä tätä hajuyliherkkyyttä aiheuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä kaikista tulee iän myötä. Tai no, jotkut jatkaa hajupilvessä elämistä, mutta useimmat vähentää ympäriltään hajut pois jossain vaiheessa.

Vierailija
4/11 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä issä se tulee? Mulla ei ole vielä nyt 60-vuotiaana oireita. Toivottavasti ei tulisikaan.

Vierailija
5/11 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä issä se tulee? Mulla ei ole vielä nyt 60-vuotiaana oireita. Toivottavasti ei tulisikaan.

oon pikkasen yli 50 ja alkanut joskus 45-50 välissä. Noi pyykinpesuaineet on olleet jo pidempään mun sietokyvyn ulkopuolella. En ymmärrä, miksi ne haisee niin voimakkaasti, enemmän kuin hajuvedet.

Vierailija
6/11 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita aistejasi heikentynyt? Mulla kuulo ja näkö. Olen huomannut että hajut tuntuu vielä epämiellyttävämmiltä jos olen stressaantunut. Olen tupakoinut 30vuotta. Hajuaistini on parantunut viimeisen 10vuoden aikana ja olen alkanut voida pahoin monista hajuista ja tutuista tuoksuista. 

Vierailija
7/11 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan hometalon ohi kulkiessani

Vierailija
8/11 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm. Ihanaa kun nainen tuoksuu sensuellisti parfyymille.

Vierailija
9/11 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaana?

No en. Ellei neitseellinen sikiäminen mahdollista 47v iässä. Ap

Vierailija
10/11 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutuin viidessä vuodessa kosmetiikan ja hajuvesien ystävästä hajusteyliherkäksi enkä keksi tähän mitään syytä. Astma tosin puhkesi pari vuotta herkistymiaen jälkeen. Ehkä oma altistumiskiintiö vaan tuli täyteen.

Kovasti kyllä ihmettelen sitä, etteivät keinotekoiset hajusteet häiritse kaikkia. Pyykinpesuaineen hajuisia ihmisiä tulee vastaan päivittäin.

Vierailija
11/11 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdullista kuulla, että on muitakin., Ehkä se on sitten tämä ikä (kohta 44 v itse). Tosin ehdin jo epäillä, että se on tämä "koronaeristys", kun ei ole tullut käytyä oikein missään, ainakaan toimistolla tai missään muualla, missä altistuisi isoille ihmismassoille ja hajujen sekamelskalle, vaan hengailtua vain kotona ja ulkona. Mutta joo, astianpesuaine ja pyykinpesuaine ovat jo kevään aikana vaihtuneet tuoksuttomaan ja todella mietotuoksuiseen, kun ei vain kestänyt entisten hajua (mikä ei ole koskaan ennen ollut ongelma). Kissanruoka lentää kissojen kupeista välittömästi syömisen loputtua roskikseen, koska ennen mielestäni ihan "neutraalille" kissanruoalle tuoksuva lempiruoka haisee niin pahalle, että annostellessa en viitsi edes sisään hengittää. Juuri kukkimaan alkaneet tuomet haisevat niin voimakkaasti, että toivoisin kukinnan olevan jo ohi ja jopa nuo orvokkiamppelit mielestäni tuoksuvat metrien päähän, vaikka ennen on pitänyt työntää nenä kiinni, että on tuntenut orvokin tuoksun..