Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luovutanko vai koitanko tottua tilanteeseen?

Vierailija
26.05.2020 |

Olen koko elämäni löytänyt itseni erilaisista ongelmista koska teen kaiken niin extempore. En suunnittele mitään kunnolla tai ollenkaan. Noh en avaa nyt muita kun tämän hetkisen tilanteen.

Olen tuntenut miehen vasta vajaan vuoden ja muutettiin pari kk sitten yhteiseen OMAAN asuntoon. Tämä tuntui alussa järkevältä mutta muuton jälkeen miehestä kuoriutui ihan hirveä sika ja nyt minua vaan ahdistaa kokoajan ja toivon että olisi mahdollisimman paljon töitä eriaikaan ettei tarvitsisi nähdä... Lähtisitkö sinä kävelemään vai koittaisitko selvitä ehkä loppuelämäsi?
Mies:
-piereskelee kokoajan, ihan jokapaikassa

-käy kakalla 4kertaa päivässä ja hehkuttaa sitä

-ei käytä enää tuoksuja, ennen käytti

-huomioi aina ensin itsensä, sitten vasta minut jos voi.
Esim. Viimeinen leipä niin hänen pitää saada se kun hänellä on nälkä. Ei voi laittaa esim puoliksi että molemmat saisi vähän ruokaa ja sitten vois lähteä kauppaan. Joka asiassa ensin hän.

-kaivelee napaansa joka haisee ja ilmoittaa siitä aina

-hänellä oli synttärit. Ostin lahjan. Minulla oli synttärit, en saanut mitään. Miehellä monta kertaa paremmat tulot kuin minulla, ei ollut rahasta kiinni.

-on lihonut seurustelun alusta ainakin 15kg, syö kokoajan ja monen ihmisen annoksia.

Hänen perheensä on aina kommentoinut että hän on oma itsensä jos piereskelee tms. Mulle jaksoi esittää sen aikaa ihan normaalia kunnes sai minut talo loukkuun. Oksettaa koko mies melkein kokoajan. Tosi kivaa. Mitähän mä teen? Ei paljoa kiinnosta enää seksikään kun ensin piereskelee sängyssä ja kaivaa nenäänsä ja sitten haluaakin jo touhuta. Ei edes yritä lämmitellä tms.
Ja se itsekkyys, hän ei jaksa odottaa, hän haluaa, hän ei halua, hän ei tykkää plaaplaa. Missään ei paina kuin hänen halut ja tarpeet. Tosin hänen vanhemmat onkin aina antanut kaiken periksi ja tehnyt niinkuin hän haluaa ja kaiken valmiiksi. Eräs exä huomioi minua vähintään jokaviikko kukilla ja pienillä yllätyksillä ja edes yritti olla vähän herrasmies, niin tämä ei mitään, ei yhtään.
(Exästä kuoriutui liian mustasukkainen joten siksi exä.)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, paljon on kiinni siitäkin minkä ikäinen olet ja mitä toivot elämältä. Millainen parisuhdehistoria sulla on, oletko asunut ennen kenenkään kanssa. Mitä hyvää suhteessanne on. Voitko toteuttaa suhteessa tärkeitä elämänunelmiasi. Onko sinulla taipumus kuvioon, jossa innostut uudesta mutta kyllästyt nopeasti etkä osaa sitoutua pidemmän päälle asioihin.

Jos puoliso tuntui ihanalta ja oikealta aluksi, ja olette nyt asuneet vasta pari kuukautta yhdessä, kuulostaa aika impulsiiviselta harkita eroa. Oletko ilmaissut miehelle miten tyytymätön ja pettynyt olet? Onkohan mieskin? Usein esimerkiksi loputon syöminen kertoo aika pahasta olosta. Tälleen pitkän suhteen perspektiivistä kuulostaa, pahoittelut, vähän lapselliselta valittaa siitä että toinen piereskelee. Mietin myös tuota huomioimista, että ihmisillä on todella erilaiset tavat ilmaista rakkautta ja huomioida toista. Tietääkö miehesi mitä kaipaisit häneltä, siis konkreettisesti millaisia tekoja? Oletko häntä kohtaan niin kiva, että miehesi myös haluaa olla kiva sinulle?

Vierailija
2/5 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä niiiin ällöltä että pistäisin pihalle, tai lähtisin itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin uhkaat sitä että ellei sen käytös muutu niin haluat eron. Ellei suostu asunnon myyntiin siihen voidaan määrätä selvittäjä. Olen ollut samantyyppisessä tilanteessa

Vierailija
4/5 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainoa elämä, pois vaan kun lapsia ei ole! Tee se, juokse nainen!

Vierailija
5/5 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan