Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ulkoliikuntapaikan naisen kamelinvarvas

sivusta
26.05.2020 |

tiukat trikoot vedetty tarkoituksella niin että ulkkarit pullottaa sivuilla no joo saahan noin tietysti huomiota.tummA nainen etelässä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Enää ei siis saa käyttää trikoita edes urheillessa. Joo, olen tumma nainen etelästä ja olin tänään ulkoliikuntapaikalla trikoissa. Jos ne oli väärällä tavalla puettu, pahoittelen. Voin vakuuttaa, että en taatusti hakenut sinulta huomiota.

Vierailija
2/12 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti sitä näkyä ja runkkaa joka päivä monta kertaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta silmäkarkkia ja näky vaikuttaa välittömästi aivoihin ja munaskuihin. Katse hakeutuu pakosti kamelinvarpaaseen. Ei voi mitään jos katse takertuu kiinni. Pahoitteluni.

Vierailija
4/12 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, kun mä ajattelenkin niitä limaisia äijiä. Menen pilkkihaalarissa ensi kerralla.

Vierailija
5/12 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoita on paljon sellasia, jotka aiheuttaa automaattisesti ton pullotuksen. Leikkaus on niin surkea että housut hyökkää heti vakoon. Siksikin en ikinä osta treenihousuja netistä vaan käyn kaupassa kokeilemassa. Nyt on lemppareina niken dryfitit, jotka asettuu järkevästi, eli ei tuu kamelinvarvasta missään asennossa, plus ne on supermukavat.

Vierailija
6/12 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti sitä näkyä ja runkkaa joka päivä monta kertaa

miehen kirjoittama..mikset itse runkkaisi siellä netin äärellä? oletko homo vai asexuelli, vastauksestasi voisi päätellä niin.

Vierailija
7/12 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi näyttää hyvältä, seksikkäältä tai jopa explisiittisen seksikkäältä kamelinvarpaineen kun harrastaa liikuntaa? Se miltä näyttää, on toisarvoista. Minä en kiinnitä mitään huomiota jos joku katselee minua, tärkeintä on, että vaatteeni ovat kulloiseenkin liikuntaan juuri hyvät, olkoonkin vaikka ihonmyötäiset juoksutrikoot.

Vierailija
8/12 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäkää vaan naiset mutta antakaa meille miehille enempi myös kivoja katseita hymyjä ja vääntäkää kurvinne mutkalle että kostumme ja jäykistymme paremmin ja verenkierto viimeistään silloin alkaa sekä pyytäkää naimaan kanssanne. ihan sama mitä kuteita pidätte. olette maailman paras sukupuoli!

Vierailija
9/12 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän näkyvä Kamelinvarvas on vain aivan super kiihottava näky eikä niitä pidä peitellä. Pelastaa päivän nähdä

Vierailija
10/12 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla anatomia on semmonen että trikoot menee herkemmin vakoon, kuin toisilla.

Vierailija
11/12 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin naisilla anatomia on semmonen että trikoot menee herkemmin vakoon, kuin toisilla.

Se vaan on juuri ihana näky ja monet tiukkapipot viimeiseen asti välttää ettei näy häpykumpu ja kukaan katso. Tottakai katsoo jos näytät seksikkäälle ja haluttavalle. Kannattaa tosiaan ottaa ne pilkkihaalarit mukaan jos haluaa että kukaan ei katso

Vierailija
12/12 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi veljet sitä näkymää kun kurvittarella lantion alapuoella hekumallinen levennös reisien välissä se paras paikka bermudan kolmio, sinne minä haluaisin naamani tunkea ja palvella tuota muotojen kuningatarta..pyytäkään naiset miehiltä palveluksia luonnossa kun katse kohtaa..ei me hulluja olla...tekis vain viedä teidät huipulla kesäkukkaniityllä vaikka..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi