Twerk-Tinzelle artistisopimus Universalin kanssa
Voi hyvää päivää..
https://www.instagram.com/p/CApS64KiRz_/?igshid=1jo64qpix8ef5
Kommentit (16)
Onnea vaan Tinze, hänhän on ihan ihana :)
Hienoa! Palstan twerkkaushullulla varmaan pää räjähtää :D
Universalia kiinnostaa tasan Tinzen kohtalaiset seuraaja- ja videon katselijamäärät. Mitähän tuo artistikuvio pitää sisällään? Toivottavasti ei yritä laulaa mitään.
Musaa tulee, mutta kuka niissä laulaa?
Jee! :) Mä uskon että tästä voi tulla hyväkin juttu! Tinze on valovoimainen persoona ja loistava tanssija. Pop-musiikkia kun kuitenkin tuotetaan niin pitkälle ettei ole väliä kuka sitä esittää. Tanssijoista on ennenkin tullut esiintyjiä, mm. Jennifer Lopez joka tanssiuransa jälkeen ryhtyi laulajaksi ja näyttelijäksi!
Uskon että tanssijalla voi olla paljon parempi käsitys siitä minkälaisen musiikin tahtiin on hauska tanssia ja juhlia, kuin vaikkapa laulajalla. Kiva jos saadaan kehiin lisää hyvää tanssimusaa!
Mikrofoni kohta ahteria ja keikoille. Pitää vaan muistaa syödä hernerokkaa reilusti ennen keikkaa, että riittää ääntä koko setin ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Musaa tulee, mutta kuka niissä laulaa?
Peba totta kai.
Mua lähinnä kiinnostaa miten tuo musa ja tanssi yhdistyy tuossa artistikuviossa, etenkin jos Tinze ei itse laula. Joku artisti esittää biisejä, joita Tinze ollut tekemässä mukana, ja kuvataan videoita, joissa Tinze twerkkaa? En pysty näkemään, että hänestä laulajaa alettaisiin leipomaan ja se olisikin minusta typerää.
On tuossa enemmän järkeä kuin laulavissa ja räppäävissä tubettajissa, jotka ryhtyvät tubekuuluisuuden myötä laajentamaan reviiriään jonnekin missä eivät tavista kummoisempia ole. Tinzen artistiudessa pääpaino on varmasti edelleen tanssissa musan tahtiin.
Hienoa! Tinze on Suomen valopilkkuja!
En vieläkään tiedä mitä voimaannuttavaa on selluliitin hytkyttelyssä.
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään tiedä mitä voimaannuttavaa on selluliitin hytkyttelyssä.
Aika ikävästi sanottu. Tinzellä ja oppilaillaan on ihan selvästi kivaa tunneilla ja positiivinen energia välittyy.
Ehkä se heiluttaa pyllyä jokaisessa Universalin johtokunnan kokouksessa.
Tuleeko se laulamaan jotain? Vain tuotetaanko vaan jotain musaa, jonka tahtiin ravisuttaa pyllyään Youtuubissa ja keikkalavoilla?