Onko joku lopettanut fb:n?
Itse lopetin. Ja muunkin höpölöpön. Paras olo aikoihin!
Kyllä nyt juoruilijoita kiukuttaa kun eivät saa jauhettavaa♥️
Kommentit (9)
Nyt siellä vasta riittääkin juoruttavaa siitä, kuinka ylpeäksi olet muuttunut ja arvaillaan mitä sinulla on salattavaa.
Aikoja sitten. Alkoi mennä liian sosiaaliseksi ja työlääksi omaan makuun.
Lopetin tilini kesällä 2010. Takaisin en ole kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Nyt siellä vasta riittääkin juoruttavaa siitä, kuinka ylpeäksi olet muuttunut ja arvaillaan mitä sinulla on salattavaa.
😆
Ap
☕
Olen mutta instragram on. En jaksa katsoa tuttujen naamoja ja lapsia monta kertaa päivässä.
Instassa seuraan vain julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin tilini kesällä 2010. Takaisin en ole kaivannut.
Kesällä 2011.
Avasin tilin vuonna 2010 ja lopetin sen 2011.
Siinä kävi aivan kuten joku täällä kommentoikin, että ne uteliaimmat saivat päähänsä mitä hassumpia ajatuksia lähdöstäni... mm olin sairastunut masennukseen, en voinut hyvin jne.
Aikansa sitä ihmettelyä ja sättimistä kesti. Tuon jälkeen en ole missään sosiaalisessa mediassa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Avasin tilin vuonna 2010 ja lopetin sen 2011.
Siinä kävi aivan kuten joku täällä kommentoikin, että ne uteliaimmat saivat päähänsä mitä hassumpia ajatuksia lähdöstäni... mm olin sairastunut masennukseen, en voinut hyvin jne.
Aikansa sitä ihmettelyä ja sättimistä kesti. Tuon jälkeen en ole missään sosiaalisessa mediassa ollut.
Some tekee ihmisistä rajattomia sekopäitä. Minuakin ovat Facebookiin painostaneet eniten sellaiset ihmiset, jotka eivät ole ikinä edes olleet varsinaisesti ystäviäni tai edes liiemmin pitäneet minusta. Haluavat vain lisää juoruiltavaa, spekuloitavaa ja jonkun altavastaajan, jonka kustannuksella päteä julkisesti.
Julkaisitko siellä sitten jotakin henkilökohtaista juoruttavaa materiaalia?