Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Messengerissä "aktiivisena", eikös tällöin ole "nähnyt" myös saapuneet viestit

Vierailija
24.05.2020 |

Eikä ole siis esim vaikka tapahtunut jotain minkä takia niitä ei lueta?

Eli vastaamattomuuteen ei voi sanoa tekosyyksi ettei ollut puhelimen ääressä tms.

Aktiivinen 18min sitten lukee nyt ja eilen kun katsoin niin aktiivinen 2h sitten. Kyse myyjästä jolta ostin tavaraa ja nyt ei vastaa

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mese näyttää aktiivisena jos on facessa. Ei siis tarkoita että olisi meseä avannut.

Vierailija
2/12 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis jos on facebookissa tietokoneella niin ne viestithän pomppaa siihen eli tosiaan näkee että ostaja laittanut viestiä, jos taas puhelimella niin tuuttaahan se mese silloinkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kyllä välttämättä sitä tarkoita. Se tarkoittaa vain, että messenger on auki. Juu, on todennäköisesti nähnyt, että on tullut viesti, mutta ei sekään vielä tarkoita, että on lukenut viestin. Jotkut messenger-viestit ihan oikeasti voivat kadota siten, että niitä ei tule näkyviin. Varsinkin, jos on kyse jostakusta, joka ei ole kaverisi. Minä olen pariinkin kertaan jossain fb-keskustelussa erikseen käynyt sanomassa, että lähetin yv:n ja toinen on joutunut ensin menemään minun profiiliini kuittaamaan se jotenkin, että se on mennyt perille. 

Vierailija
4/12 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis jos on facebookissa tietokoneella niin ne viestithän pomppaa siihen eli tosiaan näkee että ostaja laittanut viestiä, jos taas puhelimella niin tuuttaahan se mese silloinkin

Ei pomppaa jos ei ole kaveri ja menee viestipyyntöihin.

Vierailija
5/12 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis me ollaan jo viestitelty, eli ei ole pyynnöissä

Vierailija
6/12 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alunalkaenkin hän on minulle laittanut viestipyynnön, kirjoiteltu useampaan otteeseen, mutta tavaran postitus kun tulee ajankohtaiseksi, niin viestejä ei enää luetakkaan.

Vierailija
7/12 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoitko tilille etukäteen?

Vierailija
8/12 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se fb:hän voi olla auki vaikka tietokoneella ja siksi näyttää, että henkilö on koko ajan paikalla. Mutta ei se henkilö välttämättä itse siinä koneella istu. Minulla on esimerkiksi tällä hetkellä auki kaksi selainta ja toisella on fb auki. Jos poistun välillä tästä koneelta, saattaa pompahtaa joku ilmoitus, mutta se myös poistuu saman tien ja kun palaan koneelle, se on tuolla toisella selaimella, joten en sitä näe vielä silloinkaan, kun palaan koneelle. Silti saatan näkyä koko ajan aktiivisena. 

Vierailija
9/12 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei näy kokoajan aktiivisena vaan usein just joku aika millon ollut viimeksi. Eli ei oo kyse siitä et ois kone kokoajan auki.

No eipä ole sellaista syytä miksei viesteihin vastaisi ja aktiivisena kuitenkin käy, eli ei ole jäänyt junan alle tms. 2 viikkoa mennyt maksusta

Voin vain kuvitella ne kootut selitykset kun rikosilmoituksen teen. Kyse todella todella pienestä summasta joten siksi ihmettelen

Vierailija
10/12 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei näy kokoajan aktiivisena vaan usein just joku aika millon ollut viimeksi. Eli ei oo kyse siitä et ois kone kokoajan auki.

No eipä ole sellaista syytä miksei viesteihin vastaisi ja aktiivisena kuitenkin käy, eli ei ole jäänyt junan alle tms. 2 viikkoa mennyt maksusta

Voin vain kuvitella ne kootut selitykset kun rikosilmoituksen teen. Kyse todella todella pienestä summasta joten siksi ihmettelen

Siis miksi ei voisi näkyä noin, jos selain on koko ajan auki. Eikö se muka itsekseen voi siellä aktivoitua? 

Vierailija
11/12 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tarkoita, ettei voisi olla myös huijaus, mutta en minä kyllä vielä ketään pelkästään tuon perusteella menisi väittämään asioita, joiden toiminnasta minulla ei ole täyttä varmuutta. 

Vierailija
12/12 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipå tuo oo edelleenkään lukenut viestejä, juuri nytkin aktiivinen.

Taitaa olla rikosilmoituksen paikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan