Onko täällä ketään, joka ei ole koskaan käynyt hesellä tai mäkissä?
Kommentit (16)
Meillä lapset itkivät kun piti mennä heseen kun työkaveri tuli käymään lapsineen. Olivat silloin 10 ja 12. Eivät kertakaikkiaan tykänneet, olisivat halunneet lihakeittoa.
No, nyt ovat jo kohta aikuisia, toiselle jo maistuu mutta toisen poskilihas nykii jos ehdottaa hampurilaisia.
Ohis
Minä, minua yököttää mahdollinen ulkolainen liha niissä.
Samoin rasvaisuus.
Teen kyllä kotona hamppareita ja pitsoja.
Tiedän mitä ne sisältää.
Itse elin 40 v ilman että olisi käynyt mielessäkään syödä hese tai mäkkiruokaa. En vaan tykkää. Nykyään lasten kanssa käydään yleensä lomamatkalla kerran syömässä. Lapset tykkää ja mäkkärin vegehamppari ihan ok. Ei tulisi mieleenkään syödä mitään lihaa siellä vaikka muuten en enää vegetaristi olekaan, mutta syön lihan mahdollisimman "puhtaana".
Siksi koska maalla ei semmosia ole.
Kiitos vihjeestä! Vapautit ruuanlaitosta, karautamme hesen kaistalle kun lapset heräävät ;-)
Vierailija kirjoitti:
Samoin rasvaisuus.
Tiedän mitä ne sisältää.
Ovatko kotihampparit kotilaisesta lihasta, jos vierastat ulkolaista?
Yhden ja ainoan kerran olen käynyt vastaavassa paikassa, 80-luvulla Carrolsissa, ei kiinosta kyseiset roskaruokapaikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin rasvaisuus.
Tiedän mitä ne sisältää.Ovatko kotihampparit kotilaisesta lihasta, jos vierastat ulkolaista?
Heh heh, käytän vain hirvenlihaa.
Kerran olen käynyt mäkissä. Oltiin reissussa ja lapset halusi. Hesessä olen käynyt lasten kanssa ehkä viisi kertaa. Hampurilaiset inhottaa. Olen ottanut aina vain ranskalaiset ja juoman. Lapset jo teinejä ja noista hampurilaiskäynneistä jo 10 vuotta aikaa.
En ole koskaan käynyt kummassakaan mainitussa paikassa. Olen kyllä käynyt kotikaupungissani useasti hampurilaisravintolassa, joka ei kuulunut mihinkään ketjuun, se oli jotenkin sympaattisempi paikka (on nyt jo lopetettu).
Mäkkäriä inhoan periaatteesta, koska näen pyöräillessäni joka puolella Mäkkärin roskia, joita asiakkaat ovat viskoneet autoistaan. Boikotoin siis moista roskanlevittäjäpaikkaa. Heseen ei ole minkäänlaista suhdetta. Jos kesken shoppailun tulee nälkä, niin menen mieluummin kahvilaan kuin hampurilaispaikkaan ja otan esim. hedelmämehun ja patongin.
Olen käynyt kerran mäkkärissä, hesellä en koskaan.
Kyllä minulle maistuisi, sitä en kiellä, mutta ei ole rahaa. Meikäläiselle kelpaa hamppariksi paahtoleipä ja kaupan halpispihvit. Kelpaa perheellekin, jopa lapsille onneksi. Joskus syövät ulkona tosin, mutta kaveripiirissään tekevät itse täytettyjä patonkejakin jonkun kotona.
Täytyyhän niitä maistaa että tietää millaisia ovat.
Itsellä on maistamatta tosin sushi, kiinalainen, kebab...
Noissa olen käynyt, mutta sushia en ole ikinä syönyt. En myöskään etnoruokia paitsi kiinalaista. Kebabia ja pizzaa en laske etnoruoaksi.
Ei ole ollut tarvetta.
Olen käynyt siihen aikaan hampurilaisella kun niissä oli kurkusalaattia.