Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten huonosti sinulla menee - kilpailu

Vierailija
23.05.2020 |

Aloitan:
Olen 40 kiloa ylipainoinen yh, jolla ulosotossa 20 000 ja kaksi erityislasta, jotka teinejä. Asutaan ahtaasti ja sairastuin pitkäaikaissairauteen. Ex myös käyttää hfnkistä väkivaltaa, tai ainakin yrittää. Häätö uhkaa ja luottotiedot menneet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen konkurssissa, nainen lähti, vei kaikki kalusteet mennessään. Ja olen kalju.

Vierailija
2/6 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen harmaantuva 55v nainen, menettänyt uskoni miehiin ja seksihaluni. En pääse eroon tupakasta ja inhoan työtäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunnan henkinen pahoinvointi on kyllä aika musertavaa. Eihän tämä järjestelmä ole hyvä kellekkään. Mutta uskon muutoksen kosmisten tuulten puhaltavan planeetallemme tuoden paremman paikan elää kaikille olevaisille.

Vierailija
4/6 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 vuotta täyttävä nainen. Jäin lapsettomaksi, kun miesystävä vältteli järjestelmällisesti yli 10 vuotta seksiä kanssani ovulaation aikana. Menetin 25 vuotta olleen työpaikkani viime vuoden lopulla, ja mies jätti minut seuraavalla viikolla. Tajusin, että olin käyttänyt kaikki rahani häneen, ja hänen teini-ikäisiin lapsiinsa ja olen itse aivan PA. Miehellä oli omistusasunto ja talous kunnossa, mutta sai näyttämään itsensä kuin huonompi osaiselta. Itse asun vuokralla kovahintaisessa asunnossa, ja kaikki on luisumassa totaalisesti alamäkeen. Pitkäaikaissairauksia löytyy. Autokin on hajoamispisteessä, vaikka sekin palveli hyvin, ennen kuin minut jätettiin.

Vierailija
5/6 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen, sairas, en saanut asua lasteni kanssa. Kämppä homehtuu ja lahoaa, en jaksa tehdä mitään. Tällä hetkellä kuulostaa että joku sahaa nurkkapieliä, naakat kai.

Vierailija
6/6 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo paljastui homeiseksi, myyjiltä ei saatu mitään korvausta. Arvoton talo ja lähes 200te velkaa siitä, asutaan ison perheen kanssa pienessä vuokraluukussa ja venytetään senttiä että saataisiin edes lapset elätettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi