Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menettänyt kaksi miestä ja kaksi ystävää sille, että alkavat vehtaamaan selkäni takana?

Vierailija
23.05.2020 |

Kertooko se jotain minusta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä, että sinun pitäisi valita seurasi tarkemmin.

Vierailija
2/13 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapausten välillä n. 15 vuotta aikaa ja ihan kivoja ja normaaleja ihmisiä olivat. Ensimmäinen lukioporukassa ja toinen aikuisessa ystäväporukassa. Jälkimmäinen mies oli aviomies yli 10 vuoden liitosta. Ei sitä olisi voinut mielestäni mitenkään aavistaa tai ennakoida. Nyt ei ole miestä eikä ystäviä, luotto ihmisiin pyöreä nolla.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on ollu tota kanssa, että mua rumemmat naiset testailee rumien miesten kanssa mahiksia xD etenki jos on mun tuttu... tää on huono puoli kauneudessa.. rumat miehet kateellisia ja saman tasoset naiset myös.. :DD mut onneks nykyään mulla on taso niin korkealla ettei ees kaveriks pääse ku ne kauneimmat, ja miehiks vaan parhaat. :D

Kamalaa kateutta noilta naisilta sen sijaan ollu miestensä suhteen (huom! useimmiten ollut ihan "naimisissa" yms).. jos niden mies on edes puhunut mulle, niin nainen on tyylii raivostunu heti. :''DDD aika kaksinaismoralistista......... :DDDDD

en ees haluu kuvitella ku jonkun ruma pipsukka menee ruman naisen aukkoon. xDDDDDDD siitä vois tehä jonkun komedian ku on niin hauskaa.

Vierailija
4/13 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen menettänyt siskon ja ystävän. Jotkut ihmiset tekee tuollaista. Ei sitä voi _mistään_ tietää, älä ap syytä itseäsi.

Vierailija
5/13 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on ollu tota kanssa, että mua rumemmat naiset testailee rumien miesten kanssa mahiksia xD etenki jos on mun tuttu... tää on huono puoli kauneudessa.. rumat miehet kateellisia ja saman tasoset naiset myös.. :DD mut onneks nykyään mulla on taso niin korkealla ettei ees kaveriks pääse ku ne kauneimmat, ja miehiks vaan parhaat. :D

Kamalaa kateutta noilta naisilta sen sijaan ollu miestensä suhteen (huom! useimmiten ollut ihan "naimisissa" yms).. jos niden mies on edes puhunut mulle, niin nainen on tyylii raivostunu heti. :''DDD aika kaksinaismoralistista......... :DDDDD

en ees haluu kuvitella ku jonkun ruma pipsukka menee ruman naisen aukkoon. xDDDDDDD siitä vois tehä jonkun komedian ku on niin hauskaa.

Täh? Käyttö selvästi karannut hallinnasta kevättä kohti...

Vierailija
6/13 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatat olla ulkoisesti kaunis, mutta kuulostat hel vetin rumalta!🙈

Vierailija
7/13 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sen voi tietää yleensä et ketkä on tollasia, nimittäin heikkoitsetuntoset. :D ja fiksu ihminen kyl huomaa kellä on heikko itsetunto.

Vierailija
8/13 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset viljelevät tätä fraasia, mikä minusta on melko erikoista. On olemassa sellaisia ihmistyyppejä kuten narsistisia piirteitä omaavat, jotka polkevat heikompiaan esim. hiljaisempia introvertteja, ylikilttejä ihmistyyppejä...

ja yleensä tällainen ihminen valitsee itse ystäväkseen sellaisia, joita voi alistaa, nöyryyttämällä eri tavoin, jotta voi itse tuntea olonsa paremmaksi.

Eli en usko että AP välttämättä itse on valinnut seuransa pask asti vaan hän saattaa vain olla ihmisenä muista hyvää uskova, kiltti persoona, jota on vaan muiden kiva kyykyttää.

Minun seuraani hakeutuvat aina narsistit jne, koska olen helppo uhri ehkäpä sinisilmäisyyteni vuoksi ja koska olen liian kiltti, hyväuskoinen ja herkkä persoona..

Jännä homma, että täällä osataan kyllä aina lytätä se aloittaja aina.

Vierailija
9/13 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset viljelevät tätä fraasia, mikä minusta on melko erikoista. On olemassa sellaisia ihmistyyppejä kuten narsistisia piirteitä omaavat, jotka polkevat heikompiaan esim. hiljaisempia introvertteja, ylikilttejä ihmistyyppejä...

ja yleensä tällainen ihminen valitsee itse ystäväkseen sellaisia, joita voi alistaa, nöyryyttämällä eri tavoin, jotta voi itse tuntea olonsa paremmaksi.

Eli en usko että AP välttämättä itse on valinnut seuransa pask asti vaan hän saattaa vain olla ihmisenä muista hyvää uskova, kiltti persoona, jota on vaan muiden kiva kyykyttää.

Minun seuraani hakeutuvat aina narsistit jne, koska olen helppo uhri ehkäpä sinisilmäisyyteni vuoksi ja koska olen liian kiltti, hyväuskoinen ja herkkä persoona..

Kyllä seuraa voi myös valita. Kannattaa karttaa sellaisia, jotka vähättelevät pettämisiä tai katselevat läpi sormien. "Ei kuulu muille. Eihän se niin vakavaa ole, kaikissa suhteissa sitä tapahtuu." Ja varsinkin sellaiset kannattaa tipauttaa lähipiiristä, jotka ovat itse pettäneet tai pettävät kumppaneitaan. Nuo ovat juuri sellaisia ihmisiä, joihin ei kannata luottaa ja jotka sitten selittelevät, että tunteilleen ei voi mitään. 

Vierailija
10/13 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ihmistä ei tunne kunnolla. Ei vaikka miten läheinen on, niin jokaisella on se puoli mitä ei näytä.

Vierailija
11/13 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seuraa voi myös valita. Kannattaa karttaa sellaisia, jotka vähättelevät pettämisiä tai katselevat läpi sormien. "Ei kuulu muille. Eihän se niin vakavaa ole, kaikissa suhteissa sitä tapahtuu." Ja varsinkin sellaiset kannattaa tipauttaa lähipiiristä, jotka ovat itse pettäneet tai pettävät kumppaneitaan. Nuo ovat juuri sellaisia ihmisiä, joihin ei kannata luottaa ja jotka sitten selittelevät, että tunteilleen ei voi mitään. 

No aijaa! Voi hyvänen aika, siis luuletko että minäkin aikuisena ihmisenä en ole tätä asiaa jo käsittänyt? Valitsen todellakin seurani todella tarkkaan. Tätä ennen nuorempana satutin itseni liian monta krt, koska olen aina ollut luonteeltani herkempi ja hyväuskoinen. Liian kiltti ja avulias. En tiedä minkä ikäinen aloittaja on, mutta tuollainen syyllistäminen rikkoo vain ihmistä..

Yrittäkää olla kannustavampia, älkääkä aina vain lytätkö tällä palstalla. Yrittäkää ymmärtää, että meitä ihmisiä on erilaisia ja esim. Erityisherkkä ihmistyyppi tai vain pelkästään masentunutkin ihminen on helppo saalis jos haluaa pönkittää omaa itsetuntoaan.

Vierailija
12/13 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ihmistä ei tunne kunnolla. Ei vaikka miten läheinen on, niin jokaisella on se puoli mitä ei näytä.

Juuri näin! On helppo esittää ensinäkemällä maireaa ja hyvää tyyppiä, mutta kun enemmän oppii tuntemaan, niin siellä syvällä saattaa kyteä ties millainen riivinrauta, joka on valmis tuhoamaan sinut. Juu pitäähän se aikuisen ihmisen valita seuransa paremmin heti ensikättelyssä, koska jokainenhan meistä näkee ihmisten lävitse.

Vierailija
13/13 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tottakai! Mutta eihän sitä heti ihmisen läpi välttämättä näe, kun kaikkihan me aina halutaan näyttää ne omat hyvät puolet muille. Varsinkin parisuhdetta etsiessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi