Jos whatsapissa ei näy jonkun numeroa eikä tilaa, niin tarkoittaako se että ko. henkilö on poistanut mun numeron puhelimestaan?
Siis jos vanhan keskustelun "näytä yhteystieto"-kohdassa ei näy henkilön puhelinnumeroa eikä tilaa, niin tarkoittaako se sitä että ko. henkilö on poistanut mun numeron puhelimestaan? Joillain ei näy edes kuvaa, toisilla näkyy.
Kommentit (11)
Mistäköhän se sitten johtuu että joillain näkyy puhelinnumero tuossa whatsappin "näytä yhteystieto" -kohdassa ja toisilla ei. Mulla on siis itsellä edelleen näiden henkilöiden puhelinnumerot tallessa puhelimessa. Tosin en ole varma onko ne enää oikeat vai ovatko vaihtaneet. Tosin luulis että whatsapissa näkyisi silloin niiden nimen tilalla joku ihan muu, paitsi jos siellä säilyy se nimi jonka on itse puhelimeen tallentanut joskus.
-ap
Nimet näyttäis tosiaan olevan ne samat, jotka oon itse puhelimeen joskus tallentanut. Joillain ei oo sukunimeä kokonaan, vaan vain alkukirjain kuten olen tallentanut. Whatsapin profiilikuva pitäis kuitenkin tulla henkilöltä itseltään. Eli jos kuvaa ei näy, niin silloin voi epäillä ettei numero ole enää edes ko. henkilön käytössä? Entä voiko vanha kuva jumia eli jäädä siihen tilaan, jossa se on ollut sillä hetkellä kun henkilö on mahdollisesti poistanut mut yhteystiedoistaan?
-ap
Asiasta viidenteen, mä joskus viihdytän itseäni tallentamalla hatusta vedettyjä puh. nroja kännykkääni ja sitten menen whatsappiin katsomaan, että kuuluuko numerot jollekin oikeasti😅 Monesti on osunut kohdalleen esim. muokkaamalla hieman omaa numeroa. Joo, halvat on hullun huvit🤭
Tarkoittaa sitä, että sitä puhelinnumeroa ei enää ole tai henkilöllä ei ole enää whatsappia.
Vierailija kirjoitti:
Nimet näyttäis tosiaan olevan ne samat, jotka oon itse puhelimeen joskus tallentanut. Joillain ei oo sukunimeä kokonaan, vaan vain alkukirjain kuten olen tallentanut. Whatsapin profiilikuva pitäis kuitenkin tulla henkilöltä itseltään. Eli jos kuvaa ei näy, niin silloin voi epäillä ettei numero ole enää edes ko. henkilön käytössä? Entä voiko vanha kuva jumia eli jäädä siihen tilaan, jossa se on ollut sillä hetkellä kun henkilö on mahdollisesti poistanut mut yhteystiedoistaan?
-ap
päivityksessä häviää.
Joo jos se on laittanut asetuksiinsa että tiedot näkyy vain yhteistiedoille. Tai sitten se on estänyt sinut.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä, että sitä puhelinnumeroa ei enää ole tai henkilöllä ei ole enää whatsappia.
sillä voi olla myös asetuksissa että kuva ja muut tiedot näkyy vain yhteystiedoille, tai voi olla estänytkin. Tosin outoa jos numeron kohdalla ei näy edes nimeä.
Asetuksista voi valita private moodin, jolloin oma läsnäolo ei näy muille mutta ei myöskään näe muiden läsnäoloa.
Ne saa säädettyä niinkin, ettei näy kenellekään. Ei edes yhteystiedoille. Tili -> Tietosuoja. Lukukuittaukset saa myös pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sillä voi olla myös asetuksissa että kuva ja muut tiedot näkyy vain yhteystiedoille, tai voi olla estänytkin. Tosin outoa jos numeron kohdalla ei näy edes nimeä.
Okei eli siis on poistanut mun numeron puhelimestaan. Kiitos tästä tiedosta. Enpä sitten otakaan yhteyttä, kun henkilö ei selvästi halua olla enää tekemisissä.
-ap
Ei kai, kyllähän sinulla näkyy kenen tahansa tiedot, jotka puhelimeesi lisäät.