Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin mitä hemmettiä!

Vierailija
23.05.2020 |

Äskeinen ketjuni, jossa testasin saako nainen jättää kotityöt tekemättä ja hengailla mieluummin muualla kuin kotona, hävisi ihan jo alkumetreillä.
Nyt haluaisin kyllä tietää miksi!!!! Rikon ilmeisesti jotain pyhää naismyyttiä. Nainenhan ei saa käyttäytyä "kuin mies".
No, sitä tämä nyt ainakin vahvistaa, että olen tehnyt oikein, kun en koskaan kerro livenä kenellekkään miten elän ja mitä ajattelen. Mutta panee kyllä miettimään, että millainen tämä yhteiskunta oikein on, joka on olevinaan kovin suvaitsevainen, mutta sitten tietynlaiset asenteet ja elämäntavat ovatkin täysin kiellettyjä, pahoja ja vaijettavia.2"
Menisköhän mielipiteeni läpi jos heittäytyisin transuksi :D Tosin eihän miehellekään nykyään ole "sallittua" elää niin kuin minä elän. Mutta transuna voisin heittää tietty eyrjintäkortin pöytään. Harmi vaan, että en todellakaan halua identifioitua mieheksi. En siksi etten pitäisi miehistä, vaan juuri siksi että pidän.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Ei tietoa, mut ns suv ait se vaiset ovat kyllä pahimpia mahdollisia tapauksia.

Vierailija
2/9 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttaja selittäköön alapeukkuansa, kiitos!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Ei tietoa, mut ns suv ait se vaiset ovat kyllä pahimpia mahdollisia tapauksia.

Näin on, varsinkin kun heidän "suvaitsemisensa" ei todellakaan ole mitään oikeaa moninaisuuden hyväksymistä, vaan jonkun uuden maailmanjärjestyksen hakemista, jossa kaikki ennen normaali heitetään päälaelleen ja kuvitellaan, että ihmiset sillä lailla löytäisivät vapautensa. No eivät kyllä löydä. Varsinainen mielipideorjuus taas tiedossa, Neuvostoliiton ja Pohjois-Korean tyyliin...

ap

Vierailija
4/9 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

selitys on ehkä su v a itse.... ?

1/ tulin juuri palstalle.

Vierailija
5/9 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ironian äärirajoill ollaan nyt, kun eräs greta nimitettiin... Öhh korona- asiantuntijaksi.

/1

Vierailija
6/9 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

selitys on ehkä su v a itse.... ?

1/ tulin juuri palstalle.

Epäilemättä. Olis vaan kiva tietää millä logiikalla he minua vihaavat? Koska olen lapsiperheen äiti, niin en saa olla välinpitämätön pakonomaisen siivouksen, ravitsemuksen ja läsnäolon suhteen? Epäilen että he epäilevät minun olevan provoava mies, mutta vaikka olisinkin, niin millaista pahaa muka saisin kyseisellä provolla aikaan?

No, oikeasti olen nainen, joka nyt vanhemmiten totesi, että aikoo olla omanlaisensa nainen, välittämättä jostain yhteiskunnan asettamista normeista. Tosin edelleen lienee järkevää, että hoidan oman elämäni kertomatta siitä yhtään kenellekään, niin en saa turhaa paskaa niskaan oikeassa elämässä. Palstapaskat riittävät oikein hyvin.

Hassua vaan, että vaikka koko ajan toitotetaan että miesten pitää ottaa vastuuta perheestä, niin sitten kun minä heitän sen vastuun miehelle ja teen itse mitä minua huvittaa, niin ole jotenkin kamala pahis.

Vierailija
7/9 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät mahdollisesti liian pienisieluisten ja rajoittuneiden ihmisten keskellä, jos tuollainen käsitys on tullut ihmisten ajatuksista yleisemmin. Ihmisillä on erilaisia perhedynamiikkoja keskenään ja pääasia, että tulevat toimeen keskenään. Joillain se mies on se "kodin hengetär" ja mitäpä se muita napostelee, jos niin on.

Elä ja anna toisten elää = suosikkimottojani. Ja siis ne ns. suva kithan on just sitä mieltä, että nainenkin saa olla "hyvä jätkä" ja miehellä ne naisellisemmat roolit. Pers uissa on enemmän aidosti konservatiivista porukkaa. Ehkä ketjun poistoon oli joku muu syy. Näitä poistellaan aika sattumanvaraisesti välillä.

Vierailija
8/9 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elät mahdollisesti liian pienisieluisten ja rajoittuneiden ihmisten keskellä, jos tuollainen käsitys on tullut ihmisten ajatuksista yleisemmin. Ihmisillä on erilaisia perhedynamiikkoja keskenään ja pääasia, että tulevat toimeen keskenään. Joillain se mies on se "kodin hengetär" ja mitäpä se muita napostelee, jos niin on.

Elä ja anna toisten elää = suosikkimottojani. Ja siis ne ns. suva kithan on just sitä mieltä, että nainenkin saa olla "hyvä jätkä" ja miehellä ne naisellisemmat roolit. Pers uissa on enemmän aidosti konservatiivista porukkaa. Ehkä ketjun poistoon oli joku muu syy. Näitä poistellaan aika sattumanvaraisesti välillä.

Minusta tuntuu että tuo motto ei enää nykypäivänä päde, ei ainakaan kaikkien elämäntapojen kohdalla. Ei ollut siis eka kerta, kun vastaava kertomukseni poistettiin. Siksi teinkin testin aloittaa ihan uusi ketju aiheesta. Sitä paitsi olen itse arvomaailmaltani persu ja monessa asiassa aidosti konservatiivinen. Riippumatta siitä ettei "kodin hengettärenä oleminen" kiinnosta. Mutta sitäkään en voi lähipiirissäni kertoa, koska sitä ei hyväksyttäisi. On kovin ikävää joutua elämään kaapissa :D

t. ap

Vierailija
9/9 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että tuo motto ei enää nykypäivänä päde, ei ainakaan kaikkien elämäntapojen kohdalla. Ei ollut siis eka kerta, kun vastaava kertomukseni poistettiin. Siksi teinkin testin aloittaa ihan uusi ketju aiheesta. Sitä paitsi olen itse arvomaailmaltani persu ja monessa asiassa aidosti konservatiivinen. Riippumatta siitä ettei "kodin hengettärenä oleminen" kiinnosta. Mutta sitäkään en voi lähipiirissäni kertoa, koska sitä ei hyväksyttäisi. On kovin ikävää joutua elämään kaapissa :D

t. ap

Ok, ymmärrän kyllä. Joskus poistelevat ihan ihmeellisesti näitä ketjuja ja mielestäsi tuo ajatuksesi on täysin ok. Omassa lapsuudenperheessäni (siis jo 80-luvulla) isä oli se, joka teki enimmäkseen kotityöt ja äiti suhteellisesti enemmän harrasti ja tapasi kavereitaan. Tunnen todella konservatiivisia ihmisiä ja sitten liberaalimpia myös. Itse oon vähän liiankin avoin mielipiteistäni joskus ja siitä sitten saan kakkaa niskaani.

T. Tuo nro 7, jota kommentoit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi