Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaisilla on omituinen nenä?

Vierailija
23.05.2020 |

Suurimmalla osalla sellainen paksu, possun töpselinokka. Huvittavan näköistä.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Suomalaiset ovat yleisesti ottaen rumaa kansaa. Mutta rumassakin repussa voi olla hyvät eväät!

Vierailija
2/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut, pitkä kreivinnenä paleltuu pakkasessa ja kuolioituu. Luonnonvalintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä...jos mä meen sateella ulos, hukun😂

Vierailija
4/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä turn off jos mikä. Kaikki menee jalattomasta erittäin ylipainoiseen, mutta porsaan nenä eli töpselinenä on HELL NO! Voi olla vaikka maailman ihanin ja sympaattisin ihminen, mutta se on piirre josta minä en pääse yli. Se on vain hirveä. 

Vierailija
5/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possuilla on possun nenä. Sopii parhaiten pyyleville pylleröille, jotka yrittävät vakoon hinatuissa jumppatrikoissaan vielä epätoivoisesti näyttää sporttisilta :o))))))).

Vierailija
6/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset saivat possun nenät koska ovat niin kovia sikailemaan. Röh röh 

Vierailija
7/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomisen näköistä, kun sieraimet sojottaa ylöspäin. Näkee nenänreiät, kun juttelee.

Vierailija
8/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollaisiakin näkyy mutta eipä se erityisen yleinen ainakaan täällä Uudellamaalla, Suomen väkirikkaimmalla alueella, ole.

Vierailija
9/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joo, keksi jo parempia juttuja. Suomalaiset ovat lihavia, ohuthiuksisia pottuneniä. Voi itku sentään! Jos ei kelpaa katella ja elellä kelan tuilla saat vapaasti muuttaa takaisin sinne mistä tulitkin! Ja vie lokkeileva perheesi kanssa!

Vierailija
10/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä turn off jos mikä. Kaikki menee jalattomasta erittäin ylipainoiseen, mutta porsaan nenä eli töpselinenä on HELL NO! Voi olla vaikka maailman ihanin ja sympaattisin ihminen, mutta se on piirre josta minä en pääse yli. Se on vain hirveä. 

So? Ei sua kukaan pakota ottamaan sellaista. Voit lopetta angstailun.

Vierailija
11/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen pysty nenänpää voi naisella näyttää ihan söpöltä

Vierailija
12/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töpseli rules. Pöf.

Vierailija
13/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää ajateltavaa teille,vaikka Shinderin lista.

Vierailija
14/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla on lyhyt tasapainoinen nenä olematta pysty. Omille lapsilleni näyttää tulevan aika hyvä nenä vaikka itselläni vähän turhan kookas, ei kuitenkaan kyömy.

Vierailija
15/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on tutkitusti maailman paras nenä.

Vierailija
16/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunanenä on paras👍

Vierailija
17/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

katopa giscard valery distangin vaimikäse oli, joku ranskan entine ressa, jo melkei 100-vuotias, nokkaa. Ihan ku ois jääny kiinni lämähtävän kirjan sivujen väliin.

Nenät ovat mielenkiintoisia, en oo paljoo kahtaa samallaista nähny suommalaisilla. Zekkailen muutenni kasvoja paljo, olen karikatyyriä ja näköiskuvia aikonani piirellyt

Vierailija
18/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun syö liikaa perunaa.

Vierailija
19/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellän pottunenäksi esim timo soinnin möykyn. Suomalaisilla on yleisesti ottaen kyllä ihan sirot ja hyvät nenät. Sitten taas tuolla välimeren maissa näkee kunnon kotkanneniä naisillakin. Kyömyt on kauheimpia ikinä.

Vierailija
20/60 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen, mutta en voi ulkonäölleni oikein mitään ilman isoa rahatukkua ja plastiikkakirurgiaa. Jotkut ovat jopa haukkuneet minua nenäni vuoksi, jos eivät ole parempaa tekosyytä keksineet. Ja jotkut ovat haukkuneet ihan vain siksi, kun en itsekään ole tyytyväinen naamakertoimeeni. Tällaiseksi nyt vain olen syntynyt ja muutenkin oon tänne maailmaan pyytämättäni tupsahtanut.

Eipä ole sinänsä ollut mitään ruuhkaa pariutumisjutuissa koskaan ja ehkä se nenäni on ehkä merkittävin osasyy siihen, vaikka muuten olen ulkoisesti ja muutenkin ihan kohtalainen tai ainakin keskitasoa siis. Toisaalta ehkä se alituinen häpeä ulkonäöstäni tekee musta ymmärtäväisemmän muidenkin puutteita ja heikkouksia kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi