Ette huomaa kuinka olette manipuloinnin kohteena
Monin eri tavoin. Liittyy mm. asumiseen, rahaan, orjuutukseen ja moneen muuhun.
Seuraan sivusta tätä touhua.
Toiset voittaa, te ootte pelinappuloita.
Kommentit (14)
Eli sinulla ei ole rahaa, asuntoa eikä työtä? No, sellaista se on, paistaa se päivä risukasaankin.
Palstan manipulaattorikin tuli keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulla ei ole rahaa, asuntoa eikä työtä? No, sellaista se on, paistaa se päivä risukasaankin.
Ap:llä pappa betalar.
Vierailija kirjoitti:
Paistaa koska en ole orja.
Ap lienee kumppaninsa rahoilla loisiva toimeton "vapaaherra"? "Eihän sellaiseen pskatyöhön (=mikä tahansa normaali työ) voi alentua, kun valtio maksaa ruhtinaallisesti toimettomuudestakin ja kumppani maksaa loput". Kunpa oikeisto tulisi valtaan uudelleen...
Minä manipuloin itseni kohta Sokokseen vaatteita kesäksi ostamaan ja serkulle ylppärilahjaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä pappa betalar.
No kuule kun ei ole pappaa.
Se on menox sano Annie Lennox! Koeta ap jaksaa palstailla edes!
Prekariaattipoloiset. Opetelkaa tekemään jotain elantonne eteen. Nyt teidän on helppo kiusata niitä, jotka yrittävät ja ovat puuhakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ap. Hahahaha. Eikö teillä oikeasti ole muuta tekemistä kuin vaania mua täällä. Ootteko jotenkin ihastuneita muhun? Lol. Enkä ikinä kirjoittaisi tuohon tapaan kuin ap tekee.
Ne lääkkeet. Ota ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ap. Hahahaha. Eikö teillä oikeasti ole muuta tekemistä kuin vaania mua täällä. Ootteko jotenkin ihastuneita muhun? Lol. Enkä ikinä kirjoittaisi tuohon tapaan kuin ap tekee.
Ne lääkkeet. Ota ne.
Mitkä lääkkeet? Kerro, jos noin tarkkaan tiedät.
ai ootko vapaaherra?
syöt alennusmakarylliä joka päivä ja yö?