Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko hyödyntäneet S markettien ilta-alet?

Vierailija
21.05.2020 |

Itse olen saanut kauppalaskun puolitettua tämän vuoksi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa riittää, ei ole ollut tarvetta säätää elämää tarjousten mukaan.

Vierailija
2/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa riittää, ei ole ollut tarvetta säätää elämää tarjousten mukaan.

Onnea sinulle! Minä en ole yhtä onnekas, on kaksi lasta ruokittavana ja olen lomautettu pienipalkkaisesta työstäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota iltaan asti koska sitten aletavarat on jo kadonneet jos niitä on edes olleet. Alesta ostan lähinnä lihaa jonka valmistan sitten heti ja pakastan ylimääräisen.

Vierailija
4/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin S-marketissa on aika vähän aletuotteita, Salessa on enemmän. Sinne on lisäksi lyhyempi matka, ja ainakin minun lähi-Salessani myydään myös paistopiste- ja hevihävikkituotteita alennuksella (S-marketissa ei). Tällä viikolla olen saanut mm. mukulaselleriä, purjoa, hunajamelonia ja mansikoita 0,60 €/kg.

Kauppalaskuni ei ilta-alessa puolitu, koska tulee ostettua kaikenlaisia herkkuja, joita en muuten ostaisi, ja osa tarpeellisista tuotteista ei ole koskaan alennuksessa. Mutta onhan se kiva saada joskus viineri tai mansikkarasia 25 sentillä, kuten eilen.

Vierailija
5/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Iltalenkki koiran kanssa on myös kauppareissu 🙂

Vierailija
6/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-60% berliininmunkki tarttuu mukaan liiankin usein (röyh)

Vierailija
7/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta moni ystäväni on.

Nukun joka ilta jo klo 21.30, joten siinäpä syy, etten ole hyödyntännä.

Vierailija
8/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi mieheni käy aika usein hakemassa näitä alennuspullia, vaikka olenkin kertonut, että säästö olisi suurempi, jos ei kävisi ollenkaan pullaostoksilla.

Vierailija
9/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä päin S-marketissa on aika vähän aletuotteita, Salessa on enemmän. Sinne on lisäksi lyhyempi matka, ja ainakin minun lähi-Salessani myydään myös paistopiste- ja hevihävikkituotteita alennuksella (S-marketissa ei). Tällä viikolla olen saanut mm. mukulaselleriä, purjoa, hunajamelonia ja mansikoita 0,60 €/kg.

Kauppalaskuni ei ilta-alessa puolitu, koska tulee ostettua kaikenlaisia herkkuja, joita en muuten ostaisi, ja osa tarpeellisista tuotteista ei ole koskaan alennuksessa. Mutta onhan se kiva saada joskus viineri tai mansikkarasia 25 sentillä, kuten eilen.

No jos mansikkarasian saa 25 sentillä niin eipä sen normaalihintakaan ole kuin noin 65 senttiä, sen verran on varaa ostaa päivälläkin. Kalliita tavaroita tuolta ilta-alesta kannattaa ostaa kuten sisäfilettä tai kylmäsavulohifileitä mutta niitähän sieltä ei juurikaan löydy. Koko päivän esillä olleet wieneritkään eivät kiinnosta vaikka muuten olenkin perso makealle.

Vierailija
10/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun kävin, ei siellä mitään ale tuotteita ollut. Lopetin käymästä.

Vierailija
11/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos mansikkarasian saa 25 sentillä niin eipä sen normaalihintakaan ole kuin noin 65 senttiä, sen verran on varaa ostaa päivälläkin. Kalliita tavaroita tuolta ilta-alesta kannattaa ostaa kuten sisäfilettä tai kylmäsavulohifileitä mutta niitähän sieltä ei juurikaan löydy. Koko päivän esillä olleet wieneritkään eivät kiinnosta vaikka muuten olenkin perso makealle.

Mansikkarasia ei ollut 60 % alessa, vaan kilohinnalla 60 snt/kg. En katsonut, mikä alkuperäinen hinta oli, mutta varmaan reilusti yli 2 €.

Prisman ilta-alessa olen nähnyt aika paljon kalatuotteita, juurikin kylmäsavulohta ja -kirjolohta. Itse en niitä osta, kun suhtaudun vähän epäilevästi viimeisen myyntipäivän kalatuotteisiin. Mutta jokaiselle omansa.

Vierailija
12/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko koko gouhuun. Koskaan en ole nähnyt punalappuista tuotetta.

Vierailija
13/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun kävin, ei siellä mitään ale tuotteita ollut. Lopetin käymästä.

Minulla kävi myös näin. Mitään ei ollut alennuksessa. Jos oli ollut, niin ainakin myöhästyin.

Vierailija
14/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tajunnut tätä ale liputusta.. aina, siis lähes aina, kun näen jonkun ale laputetun tuotteen niin se on sellainen tuote jonka lähtihinta on jo valmiiksi KALLIS.. no voi tietenkin perustella että ne hyvät aletuotteet on jo ehditty viedä ja jäljellä on vaan kalliit, mutta silti.. Vähän epäilen koko hommaa.

Siis, jos kaupassa on jokin perus elintarvike joka on edullinen jo lähtöhinnaltaan, niin ihmiset ostavat sitä kyllä ilman alennustakin, ei kaupan tarvitse niitä halpuuttaa ennestään eikä näitä ole mitenkään pilvin pimein, kymmenittäni, joka päivä kaupassa laputettuna kuten täällä saa sellaisen käsityksen. Kyllä ne laputetut tuotteet on yleensä tuollaisia joita ei todellakaan kukaan vähävarainen osta. Tai jos ostaa niin ei ymmärrä kyllä hinnoittelun päälle yhtään mitään.

Vierailija
15/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mansikkarasia ei ollut 60 % alessa, vaan kilohinnalla 60 snt/kg. En katsonut, mikä alkuperäinen hinta oli, mutta varmaan reilusti yli 2 €.

Prisman ilta-alessa olen nähnyt aika paljon kalatuotteita, juurikin kylmäsavulohta ja -kirjolohta. Itse en niitä osta, kun suhtaudun vähän epäilevästi viimeisen myyntipäivän kalatuotteisiin. Mutta jokaiselle omansa.

Silti halvat mansikat normaalihinnallakin, (vertaa torihintoihin noin 6€/litra) kilohan on suunnilleen 2 litraa. Eivät tainneet olla kotimaisia? Olen joskus ostanut ilta-alesta lämminsavulohifileen jonka vmp ei ollut se ostopäivä eikä seuraavakaan päivä vaan sitä seuraava. Hyvin uskallan syödä.

Vierailija
16/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kilohinnat on törkeen kalliita joissakin paikoissa ja alehinnat tekee niistä vasta normihintaisia.

Vierailija
17/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aamupäivällä -30% sellaista jonka syön saman päivän aikana. Iltayhdeksältä en enää viitsi lähteä kauppaan.

Vierailija
18/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että näitä alennuksia on. Ettei ruoka mene hukkaan. Sitä en tiedä kuinka paljon S-ryhmä lahjoittaa ruokaa jonnekin ruoka-apuun.

Vierailija
19/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joskus, kun kohdalle sattuu. Yleensä kuitenkin meidän pienessä S-marketissa ammattihamstraajat tulevat hyvissä ajoin (yli tuntia ennen ilta-alea) keräämään kaikki punalaputetut tuotteet. Eipä sinne sitten jää mitään.

Vierailija
20/26 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä korotettu ilta-ale vasta klo 21 jälkeen syrjii köyhiä koska kaljaa ei myydä enää siihen aikaan. Joutuu joko tyytymään vain 30% alennukseen tai sitten käymään kaksi kertaa eikä ole varmuutta onko myöhemmin enää mitään aletuotetta jäljellä jolloin joutuu juomaan pelkästään kaljaa, joka on epäterveellistä pidemmän päälle.

Eikö S-ryhmä ajattele ollenkaan köyhien terveyttä? Vai onko tuo tahallista sabotointia?