Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen täysi tunari ja tampio! Unohdin helatorstain ja nyt lapsen synttärilahja ei ehdikkään perjantaiksi!

Vierailija
21.05.2020 |

Karanteenin takia on ollut muutenkin rankkaa ja suree kovasti ettei kaverisynttärit järjesty, eikä voi nähdä isovanhempiaan ja serkkuaan. Ostin sitten super mieluisan lahjan ja tarkistin että kyllä se ehtii, ja seurantakoodia tarkkailin kuin haukka. No eipä se tietenkään nyt ehdi. Ahdisti aluksikin jättää tilaaminen viime tippaan mutta lelu oli loppu varastolta ja nettikaupan piti tilata lisää, varmaan vihasivat minua kun soitin sinnekkin kahdesti että onko niitä tullut, ehtiikö varmasti? Emme asu edes postin jakelualueella joka jakaa paketit lauantaisin, koitin googlata ja ei näytä siltä että alueena toimisi koko suomi vaan edelleen isommat kaupungit. Onko mahdollista soittaa huomenna postille ja kysyä voinko ostaa jonkun saman päivän express kuljetuksen, tai kurvata vaikka itse hakemaan?

Lapsi täyttää 6 joten ei ole vielä ihan sen ikäinen että synttärilahjan viivästymisen voisi ilman suurta pettymystä vain ymmärtää. Nyt en voi edes kääntää huomiota pettymyksestä muualle koska ei voi mennä vesipuistoon, hoplopiin, leffaan... Luontoretkiä on tehty jo tuhat ja sata.

No toivottavasti maanantaina riemu repeää. Sääliksi käy kaikkia lapsia joilla on nyt ankeat synttärit (useilla kotiolot ylipäätään turvattomat), lapsille ne ovat kuitenkin iso ja hieno juttu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen postilaitos on nyt muutenkin kaatumaisillaan, eli lähetykset joko menevät perille tai sitten eivät. Ihan tuurista kiinni.

Vierailija
2/8 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on sarja pettymyksiä ja jatkuvia nöyryytyksiä. Hyvä aloittaa jo varhaisella iällä, niin tottuu ajatukseen. Ei tarvitse sitten heti lähteä etsimään vahvaa puun oksaa, kun elämä myöhemmin ihan oikeasti oikeasti potkii päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen postilaitos on nyt muutenkin kaatumaisillaan, eli lähetykset joko menevät perille tai sitten eivät. Ihan tuurista kiinni.

Tätä jännitin alunperinkin... :( Ap

Vierailija
4/8 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on sarja pettymyksiä ja jatkuvia nöyryytyksiä. Hyvä aloittaa jo varhaisella iällä, niin tottuu ajatukseen. Ei tarvitse sitten heti lähteä etsimään vahvaa puun oksaa, kun elämä myöhemmin ihan oikeasti oikeasti potkii päähän.

Lapsi on joutunut jo elämässä käsittelemään pettymyksiä, eikä muutenkaan saa aina mitä haluaa. Mutta noin pienelle lapselle tämä poikkeustila tuntuu ikuisuudelta ja on ollut pettymystä pettymyksen perään.. peruuntuneet mummolareissut, ei tapaa kavereita, harrastus loppui, ei tullutkaan odotettuja leffoja paikalliseen "muksukinoon", ei huvipyistoreissua serkun kanssa ja nyt vielä peruuntuneet synttärijuhlat... joten ei kyllä tarvitsisi tätä yhtä vielä että oppisi "elämän realiteetit." Ap

Vierailija
5/8 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :’( Pystytkö korjaamaan asiaa millään muulla lahjalla? Ja eipä tuosta postista tiedä, luulen, että ne tekevät nykyisin töitä pyhinä, mutta eivät arkisin 😒 Eli saattaapa se paketti ajoissa tullakin. Aikaa on siis maanantaihin?

Vierailija
6/8 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen missä ihminen on onnistunut puhumaan paketin itselleen lajittelukeskuksesta :) mutta tässä on täytynyt olla jo todella paljon tuuria mukana ja varmaan aika harvinaista, en laskisi sellaisen varaan. Muutenkin supliikki kaveri.

Vierailija
7/8 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei :’( Pystytkö korjaamaan asiaa millään muulla lahjalla? Ja eipä tuosta postista tiedä, luulen, että ne tekevät nykyisin töitä pyhinä, mutta eivät arkisin 😒 Eli saattaapa se paketti ajoissa tullakin. Aikaa on siis maanantaihin?

Aikaa on valitettavasti vain lauantaihin. :( Nyt kun sanoit, niin kaipa voisin kokeilla millaista tarjontaa tuolla lähicittarissa huomenna aikaisin aamulla (olen riskiryhmään kuuluva) on ettei jäätäisi ihan tyhjän päälle suurena päivänä. Kiitos! ♥️ Ap

Vierailija
8/8 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittareiden valikoimat löytyy aika hyvin netistä, valitse vain oikea kauppa sieltä sivun yläkulmasta. Jos löydät jotain kivaa, voit soittaa vielä kauppaan ja varmistaa että tuotetta on hyllyssä, niin ei tarvitsisi pyöriä kaupassa yhtään ylimääräistä.