Mitä tänään syödään?
Minä tein kylkisiivuista perunalaatikon.
Oli vähän turhankin rasvaista, mutta muuten hyvää oli.
Kommentit (19)
Kasvishernekeittoa ja ruisleipää meillä miehen kanssa lounaaksi.
Punalapputuotteita. Minulla on mummonlihapullia ja jotain valkohomejuustoa kai, leipää... Voisi tehdä lämpimiä leipiä ehkä noista.
Illalla eilistä miehen tekemää makaroonilaatikkoa ja porkkaraastetta sekä raejuustoa.
Lohipullia ja paistettuja perunoita.
Kasvissosekeitto Koskenlaskijalla.
Mä tein lounaalla leipiä, joiden päällä oli mozzarellaa, basilikaa, oliiviöljyä ja puolikuivattuja tomaatteja. Iltaruuaksi ajattelin tehdä härkiksestä pastakastiketta.
Kaali-makkarapataa hävikkikasviksista ja punalaputetusta grillimakkarasta. Öljyä, sipulia, juuriselleriä, kaalia, porkkanaa, ohrasuurimoita, kasvislientä ja makeaa chilikastiketta. Mies tykkäsi, minusta oli vähän tylsää.
Lounaaksi syötiin eilistä vasikan picanchaa ja salaattia, päivälliseksi syödään hernekeittoa. Vois tehdä pannukakkua myös
Kalakakkuja ja couscoussalaattia.
Lounaaksi oli kanan jauhelihasta pataa, jossa oli perunaa, bataattia ja kasviksia
Päivälliseksi meinaan tehdä makkarakastiketta ja keitettyjä perunoita
Kalasalaattia, jossa yksi keitetty kananmuna ja raejuuston jämät mukana - kalaa oli tosi vähän. :/ Illalla hedelmä + jugurttia, jossa kaurahiutaleita. *s..nan köyhä*
Vierailija kirjoitti:
Punalapputuotteita. Minulla on mummonlihapullia ja jotain valkohomejuustoa kai, leipää... Voisi tehdä lämpimiä leipiä ehkä noista.
Mummonlihasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummonlihasta...
Näinpä juuri. Mummonliha on parempaa kuin hk:n halpispyörykät.
T. 3
Lohikeittoa. Kuten eilen ja vielä huomennakin. Hyvää oli!
Illalla yksinkertainen kuskuskasvispannu.