Miehen kommentit, joista en tajua onko ne tarkoitettu kehuiksi vai huomautteluksi tms.?
Tästä oli täällä ennenkin keskustelu joka on jostain syystä pois tettu, mutta olen jälleen kerran samassa tilanteessa. Olin tämän miehen kanssa puolisen vuotta, jonka jälkeen erosimme mutta nyt tauon jälkeen olen tapaillut häntä uudelleen.
Edellisen kerran kun seurustelimme, kommentit olivat esim. "Sä olet melkein yhtä nätti kun se Shellin *Heidi" Ja siis se *Heidi oli todella kaunis eli en tiennyt oliko tuo kehu vai mikä?
Tai "Jos sulla olisi hoikat jalat niin toi hame näyttäis pirun hyvältä"
Ja vielä yksi mikä tulee mieleen "Jos laihduttaisit samoihin mittoihin kun "eksän nimi" niin toi nahkatakki olis sun päällä tosi por no"
Nyt tauon jälkeen näin tyyppiä muutaman kerran, ja niilläkin kerroilla onnistui möläyttämään pari hämmentävää kommenttia. Selailin siskoni kanssa lehtiä ja sisko sanoi yhdestä kuvasta, että on vähän minun näköiseni. Mies kommentoi tähän "Ai niin, Saarakin (minä) on ollut kaunis"
Ja ruokaa laittaessa kun paistoin pihvejä sanoi, että hänestä on seksikkään näköistä katsoa kun nainen syö vaan salaattia.
Miten itse käsittäisit tämmöiset kommentit? Viimeinen nyt melko selvä mutta nuo aiemmat?
Kommentit (20)
Toista ihmistä ei voi muuttaa.
Tärkeämpi kysymys on, haluatko 10v jälkeen edelleen herätä tämmöisen miehen viereltä?
MIKSI rupesit olemaan uudestaan tuommoisen idiootin kanssa? Mutku se on muuten niin ihana?
Häiriintynyt mies, joka yrittää kommenteillaan alistaa. Kehuja ei noista saa väännettyä.
"Sinäkin näytit hyvältä nuorena, kun kroppasi oli hyvässä kunnossa ja sinulla oli hiukset. Kalju sopii harvalle miehelle ja pidän kiusallisena, kun mies työntää mahaansa kottikärryillä eteenpäin. Arvostan kaunista ihoa, mutta tuollaista juoppocouperosaa olen nähnyt sinun lisäksesi vain naapurin alkoholistilla. Raikas hengitys on ihana, mutta kaljanlöyhkäsi ei oikein inspiroi. Tupakanhajusi saa tapetit kuoriutumaan seinistä."
Vastauksia hänelle, ole hyvä. :)
Onkohan tuo eksäni. Sairastin anoreksiaa ja pikkuhiljaa sain painoni nousemaan 49 kiloon (olen 165cm) Eksän kommentti nähtyäni minut parin kuukauden tauon jälkeen (olin sairaalassa) oli "Sä oot ihan nätti tolleen isonakin tyttönä, mut muistan kyllä miten nätti olit kun olit yhtä hoikka kun Veera" (11v langanlaiha siskoni) Ja eksä oli tuon sanoessaan ihan täysi-ikäinen. Luojan kiitos en alkanut laihduttaa uudestaan, vaikka tiukille se otti tuon kommentin jälkeen.
Sehän yrittää tosissaan muuttaa sinua!
Ensin näin vihjaillen, että ymmärtäisitkö sinä ja vähitellen vaativammin, tarkoituksena saada sinut tuntemaan itsesi riittämättömäksi ja huonoksi. Älä jää tähän suhteeseen.
Miksi aloit tapailemaan häntä uudelleen... Tarkoituksena hänellä on pitää sinut varpaillaan ja lytätä itsetuntosi.
Haluaisi selkeästi sun laihduttavan. Ilkeitä piiloviestejä. Olisit kyl kaunis mutku..........
Mies yrittää kehua sinua, muttei oikeasti pidä sinusta lainkaan. Siksi kehut eivät kuulosta vilpittömiltä, kuten olet huomannut. Oikeasti mies valittaa sinulle tyytymättömyyttään koko ajan.
"Kehujen" oikea sisältö:
- et ole nätti
- jalkasi ovat lihavat
- et ole seksikäs
- et ole enää edes kaunis
Älä tee asioista monimutkaisempia kuin ne ovat. Tuon miehen kiusaamis- ja halventamistyyli on suoraan yläkoulusta.
Tahallisesti loukkaavia kommentteja mieheltä. Eroa.
Jos on epävarma, niin kannattaa aina loukkaantua. Varmuuden vuoksi. Se on kivaa.
Piilovittuilua. Ei kehua eikä edes huomauttelua.
No käsittäisin noi kommentit siten, että teidän suhde oli siinä.
No tiedät vastauksen itse parhaiten. Muistele asiaa ja ole itsellesi rehellinen. Tuliko sulle hyvä ja onnellinen olo noista ilkeilevistä "kehuista". Kipititkö halaamaan ja annoit suukon kiitollisena ja ikionnellisena, kun hän rakastaa sua niiiiiin paljon. 🤮
Et kai sinä tosissasi kysy? Inhottava ihminen, joka yrittää saada itsetuntosi nollille vertaamalla sinua muihin "olisit jos ..."-kommenteilla.
Unohda koko äijä!