Kaverin käytös nostaa vanhat traumat pintaan
Aina välillä pakko nähdä tätä kaveriporukassa. On ailahteleva, isoeleinen ja voimakasluonteinen. Jos on vihainen, sen näkee ja kuulee. Koskaan ei voi etukäteen tietää, millä tuulella on. Arvaamattomuus on saanut aikaan sen, että oon alkanut pelätä tän näkemistä. Stressaan etukäteen ja tapaamisissa on tosi ahdistunut ja hermostunut olo. Tilanne paheni sen jälkeen kun muhun käytiin käsiksi. En pelkää että tää tekisi mulle mitään, mutta kroppa ja mieli valmistautuu pakenemaan. Miten saan itseni rauhoitettua noissa tilanteissa?
Kommentit (7)
Helpoin on olla tapaamatta enää.
Paras olisi käsitellä se menneisyyden trauma ja saada se hallintaan ja aikanaan päästä sen yli omaksi herrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Paras olisi käsitellä se menneisyyden trauma ja saada se hallintaan ja aikanaan päästä sen yli omaksi herrakseen.
Oon käsitellyt menneisyyttä, mutta tuon kiinni käymisen jälkeen oon alkanut oirehtia tän ihmisen lähellä. Haluaisin saada vinkkejä, kuinka voisin toimia noissa tilanteissa, että oma olo helpottuisi. -ap
En jaksaisi tuollaista tavata kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon käsitellyt menneisyyttä, mutta tuon kiinni käymisen jälkeen oon alkanut oirehtia tän ihmisen lähellä. Haluaisin saada vinkkejä, kuinka voisin toimia noissa tilanteissa, että oma olo helpottuisi. -ap
On tavallista, että traumaattiset jutut nostavat päätään uudelleen eri elämänvaiheissa. Ota pari tapaamista joltain psykologilta ja Käy keskustelemassa, mikä siinä nyt tällä kertaa hiertää ja ahdistaa. Sä et voi (tai ei kannata) sulkea asioita pois pitkällä tähtäimellä, koska silloin suljettavaa tulee aina vaan lisää ja lisää.
Pyydä lääkityksen lisäämistä. Ja muista, että vain otettu lääke auttaa.
Vielä olisin niitä vinkkejä vailla. -ap
Up