Onko tavallista, että kulli on "arka" eikä mies halua sitä koskettavan?
Minulla on ollut noin 10 seksikumppania ja heistä kahdella on ollut jotenkin kosketusarka kulli. Suuseksi tai käsipeli ei ole oikein onnistunut, kun aina jotenkin sattuu tai teen väärin. En kuitenkaan oikein usko, että tekniikkani olisi lähtökohtaisesti pielessä koska miehistä 8/10 on tykännyt kovasti.
?
Kommentit (16)
Kuinka paljon asteikolla 1-10 sinua ap ilahduttaisi, jos oma kumppanisi tekisi jotain sinua satuttavaa ja perustelisi, että useimmat kuitenkin tykkäävät. Usko jo, olet jotenkin kovakourainen jos viidennes kokee sen niin pahana, että mainitseekin asiasta.
Mulle kelpaa kaikki, runkku, imutus, panen römpsään ja berberiin, takuu laukeaminen.
Herkät otteet. Voihan olla naisten vulvodyniaa vastaava tilakin, ehkä.
No jos on kireä esinahka? Joillakin miehillä se on ongelma, sen sais kyllä hoidettua mutta eivät tykkää mennä pilitohtorille.
Pitkät sessiot ei ole vehkeelle hyväksi. Alkaa tulla vaurioita ja tukoksia. Sitten mennee käyräksi kuten monella alan ammattilaisella.
Vähän oudolta kyllä kuulostaa. Tietty jos on "mansikka" tulehtunut, niin silloin voi olla kyllä arka, mutta muuten ei yleensä. Voihan siellä olla taustalla aikuisellakin miehellä ahdasta esinahkaa ja muuta, joka voi aiheuttaa kipua.
Mutta kyllä se muuten on niin, että ei nainen voi koskaan hyväillä miestä liikaa, ellei ole sitten tavattoman kovakourainen otteissaan. R*nkataan voimalla niin, että esinahka menee liian taakse ja puristetaan ettei veri kierrä, tämmöinenkin nainen on tullut joskus vastaan, joka oli ihan hukassa miehen koskettamisessa.
Hellästi sivelemällä ja silittelemällä saa miehen kuin miehen tulemaan minuuteissa, jos sellaiseen on joskus tarvetta.
Mä tykkäisin ottaa suihin. Nielen.
Muuten käy, mutta heti orkun jälkeen sykkivä kulli on hetken todella herkkä jolloin en oikein halua sitä kosketeltavan.
Joskus itsellä kun runkkaan ja kynnet tekee pieniä haavaumia kulliin,niin silloin voi vähän aikaa tuntua ikävältä kun kulli kostuu. muutenkin voi tehdä kipeää jos hampaat viistää ja varsinkin naiset ei osaa sitä käsihoitoa vatkaavat niin että iho irtoo jättäkää tää homma ihan miehille itse.
Vierailija kirjoitti:
Muuten käy, mutta heti orkun jälkeen sykkivä kulli on hetken todella herkkä jolloin en oikein halua sitä kosketeltavan.
No tämä on normaalia. Tuntuu myös päässä jotenkin iljettävältä jos sitä vielä imetään tai väkisin lisää.
Vierailija kirjoitti:
naiset ei osaa sitä käsihoitoa vatkaavat niin että iho irtoo jättäkää tää homma ihan miehille itse.
Joo, sama toisinpäin, miehet ei osaa koskea klitorista oikein. Ei sitä hangata voimalla. Ja ei sormien rynkytystä emättimeen. Se on ihan järjetöntä.
Jokainen on yksilö. Omalle kohdalle on osunut sekä kovakouraisia että liian helläkätisiä naisia. Toisaalta luulen että itse olen myös ollut joskus liian kovanäppinen, joskus päinvastoin. En kyllä kovin kokenut ole.
Kukaan ei kai osaa lukea ajatuksia, joten ainoa keino on puhua. Se taas on joskus vaikeaa, mutta loukkaantua ei kannata, eikä loukata.
8/10 on tykännyt vain sanonut tykkäävänsä?
Se on homo kulli arka perseeseen panemisen takia
Ei ole normaalia. Mä en kyllä halua että mun kullia runkataan kun voin tehdä sen itsekkin. Haluun että mua imetään kunnolla ja syvälle!