Voi jessus miten rasittava miekkonen
En jaksa edes selittää. Tyhmä kuin saapas, ei tiennyt yhtä maailman tunnetuimmista automerkeistä!!!! En voi vieläkään käsittää sitä todeksi, ei vttu... Yritti tunkea luokseni ja pyydellä minua luokseen eikä ymmärtänyt mistään mitään, huoh. Sitten kun aloin tekemään lähtöä, alkoi oikein järjestelmällinen toiminta: ensin miekkonen alkoi selittämään kuinka hän on pahoillaan jos ärsytti minua ja blaablaa blaablaa, sitten vähän väliä halusi halata, kysyi haluanko tavata uudestaan, KYSYI VOIKO SUUDELLA MINUA XDDDDDD Ja hirveän virneen kanssa yritti lähestyä ja suudella, voi vttu... Siis ei tippaakaan tilannetajua! Joo ei todellakaan suudeltu. Vihaan yli kaiken kun miekkonen KYSYY tuollaista. Joko suudellaan tai ei (ja sitä tilannetajua voisi myös hommata.) Ihan hirveä yrittäminen loppuvaiheessa ja argh, rasittava tyyppi!!
Ennen tapaamista huomasin jo miten hän kyselee jatkuvasti jotain eikä lopeta tekstaamista ikinä. Jopa minua alkaa jossain pisteessä vtuttamaan jatkuva kysely ja se ettei juttu lopu ikinä mihinkään.
Joo voi huoh. Tuo viimeisin ex tosiaan otti eston pois whatsapissa ja laittoi jopa paikallaolotiedot näkyviin taas!! XD Naurattaa, mitä vttua sekin kuvittelee. Olisi ehkä kenties kannattanut ottaa estot pois sellaiset 4 viikkoa sitten tai ylipäätään olla aikuinen ja olla estämättä minua ollenkaan. Mitä lie luulee saavuttavansa tuolla XD. Minä olen saanut siitä kuspäästä tarpeekseni.
Kommentit (8)
Selitin kuitenkin, vaikken jaksanut XDDDD. Siis voi argh että vtuttaa edes ajatella. Vihaan epätoivoisia miekkosia yli kaiken! Vikatikki oli kun miekkonen kahden bissen jälkeen sanoi olevansa vähän humalassa XDDDDD Vttu mikä neiti. En käsitä miten jotkut oikein nauttivat treffailusta, minä vihaan sitä.
Ja hammaskiven takia hampaat tuntuvat TAHMEILTA jatkuvasti ja vtuttaa argh, hammaslääkäriaikakin peruttiin tämän koronap*skan takia.
Ai peruttiin hammasaika? 70v+ eläkeläinen jäänyt esiteinin tasolle. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Ai peruttiin hammasaika? 70v+ eläkeläinen jäänyt esiteinin tasolle. Voi voi.
Luuletko että vain vanhuksilta perutaan hammaslääkäri? XDD
Korona jyllää V.O.KEISSA ja sinä se jaksat kierrättää näitä kultam_unia
Ootko 14v vai muuten vaan vajaa?