Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkään koronatestin tuloksissa kestää? Kokemuksia?

Vierailija
15.05.2020 |

Mennyt jo yli vrk näytteen ottamisesta, eikä tuloksia kuulu. Koronapuhelimessa luvattiin tulokset vrk:n sisällä, näytteenottopaikalla puhuttiin max. 2 vuorokaudesta.

Kuinka pitkään teillä on mennyt?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa, alkaa ahdistaa

Vierailija
2/8 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1–4 vrk menee.

Minulle tuli vastaus. 1 vrk:ssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni kaksi vuorokautta. Testit tehtiin lyhyellä aikavälillä kolme eri kertaa ja vasta kolmas, nielusta otettu testi näytti positiivisen tuloksen. Testeihin ei todellakaan voi luottaa, 30-50% testeistä voi antaa väärän negatiivisen vastauksen, kertoi minulle lääkäri siinä vaiheessa kun jouduin taudin takia teholle.

Vierailija
4/8 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni kaksi vuorokautta. Testit tehtiin lyhyellä aikavälillä kolme eri kertaa ja vasta kolmas, nielusta otettu testi näytti positiivisen tuloksen. Testeihin ei todellakaan voi luottaa, 30-50% testeistä voi antaa väärän negatiivisen vastauksen, kertoi minulle lääkäri siinä vaiheessa kun jouduin taudin takia teholle.

Tuon kolmannen testin vastaus tuli alle vuorokaudessa, se otettiin siinä vaiheessa kun jouduin sairaalaan.

Vierailija
5/8 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja mihellä mennyt alle 24h testin ottamisesta vastaukseen. Keusoten alue.

Vierailija
6/8 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään näy :( Pitkä aika odotella... Ap

Vierailija
7/8 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tuttua kävi testeissä ja vastaukset tulivat alle kahdessa vuorokaudessa. Omakannasta katsoivat tulokset.

Vierailija
8/8 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli päivässä että on korona ja on myös vastaaineet eli oon sairastanu sen useammin. Oireettomana lähes. Pientä yskää ja keuhkot vähän tukossa.