Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tykkäätte hiukan viileämmästä kesästä? Tänä kesänä' voitte nauttia asiasta
Kommentit (4)
Jos oikein toivomaan pääsisin, toivoisin sellaista puutarhurille juuri oikeat olosuhteet tarjoavaa kesää. Pari viime kesää on ollut todella kuivia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meinaatko, että tämän päivän sää lupaa, ettei koko kesänä tule helteitä? Juhannuskaan ei vielä kerro yhtään mitään, kun ne pahimmat helteet on siellä heinä-elokuussa.
Onko vain kaksi ääripäätä?
Itse tykkään joo viileämmästä kesästä mutta itselle kesä on kuitenkin kesä eli tarkoitan viileämmällä sitä ettei ole superhelteitä.
Tuskin kukaan lumisadetta tarkoittaa ja kylmää viimaa puhuessaan viileämmästä kesästä mukavampana?
Alue: Aihe vapaa
Joo kaikki 18-25 astetta on kivat lukemat. Mutta tänä vuonna saa kyllä kesän etelä-suomessa palella, kiitos leudon talven.