Oletko valmis rokottamaan lapsesi kun korona rokote valmistuu?
Tarkennan vielä näin että 6kuukauden sisään kun rokote on tullut markkinoille.
Kommentit (15)
Olen, ja niin olet sinäkin, jos virusta silloin täällä vielä esiintyy.
No ihrattomasti, kaikille kymmenelle piltille kaksi piikkiä. En halua olla foolihattuinen vapaamatkaaja. On jänskättävää lisämaustoa arkeen vartoa mikä autoiluimmuunivaiva tällä kertaa tulee. Kas huoraten ja pikavipeillä saa tarvites massia lääkehoitoihin
Puuttui kolmas vaihtoehto, eli en ota rokotetta ikinä. En ole ikinä ottanut mitään kausi-influenssarokotettakaan, enkä ota jatkossakaan. Flunssa oli viimeksi armeijassa 30 vuotta sitten.
En voi itse rokottaa, kun ei ole lupaa siihen. Rokotutan muualla.
En heti. Perheemme sairasti jo koronaviruksen joten en koe sitä meille suureksi riskiksi enää tautina. Toki sen voi ehkä saada uudemman kerran mutta uskon vaakaasti että seuraavat tartunnat ja sairaudet ovat lievempiä kuin ensimmäinen.
En ihan heti, mutta kyllä aikanaan..noin 50 vuoden päästä
Nuo yleisvaaralliset rokotteet kierrän kaukaa. Toki kaikkia muitakin olen kiertänyt ja puolitoista vuosikymmentä, mutta erityiskaukas väistän näistä hömppäpiikeistä
Koronarokote ei ole vapaaehtoinen
Ei myöskään käyttökelpoinen eikä turvallinen
Pikkujonne nyt ihan paniikissa kyllä....et taida muistaa Pandemiriks-kusetusta
Jos mulla lapsia olisi, veisin ne turvaan rokotteelta tai sellaiseksi väitetyltä. Mitä hyötyä ruiskia käyttökelvotonta ja/tai vaarallista ainetta lihaan kun täytyisi pysyä terveenä koronan kohtaamisen varalta
Olen, mutta en koronarokotteella, vaan nokkosella.
oi ollu oikeaa vastausvaihtoehtoa