Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka laihdutatte parhaillaan...

Vierailija
12.05.2020 |

... kertokaa miten on sujunut! :) tsempataan toisiamme. Itse olen laihduttanut nyt vähän reilu vuoden ja tuloksena -28 kiloa. Liikunta on tullut luonnolliseksi osaksi elämää. Bmi 22,5 eli vielä olisi muutama kilo varaa tiputtaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut liikkuminen osana elämää aina. Nyt kun laihdutan, panostan ennemmin syömisiin.

Vierailija
2/9 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lihotan. +5kg kolmeen kuukauteen. Jokainen päivä on herkkupäivä, ruuassa ei tarvi kermassa tai voissa säästää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut, koska kuvittelen sota-aikojen tulevan. Laihemmalla on helpompaa silloin, koska tulee niukemmalla ravinnolla toimeen.

Vierailija
4/9 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan huomenna!

Vierailija
5/9 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla eteerinen ja elää niin vähällä, kuin mahdollista.

Vierailija
6/9 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laihtunut, koska kuvittelen sota-aikojen tulevan. Laihemmalla on helpompaa silloin, koska tulee niukemmalla ravinnolla toimeen.

Ensi syksynä on väläytetty ravintoketjun katkeamista. Mitä vähemmän tarvitsee mitään nautintoaineita, sen parempi.

Vierailija
7/9 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi mahdollista elää pelkällä ravintopillerillä, ottaisin heti sellaisen käyttöön. Ei olisi turhaa kuluttamista :)

Vierailija
8/9 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon keitettyä vettä nälkääni - nautin siitä.

Vierailija
9/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno saavutus ap! Minunkin pitäisi saada suurin piirtein saman verran kiloja pois. Lisään vähitellen liikuntaa ja alan syödä terveellisemmin ja ainakin ensi alkuun jätän herkut pois ja toivon mukaan olen vuoden päästä onnistunut saavuttamaan tavoitteeni.