Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ihmeen takia minua estetään alituiseen kirjoittamasta aihe vapaalle, vaikka viestini ovat aina asiallisia?

Vierailija
12.05.2020 |

Vastailen lähinnä kirjoja käsitteleviin ketjuihin. Koskaan en kirjoita mitään asiattomuuksia. Todella ärsyttävää. Olen laittanut palautetta, mutta siihen ei koskaan vastata. Onko muille käynyt näin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta nettiliittymästä kirjoittelet?

Vierailija
2/10 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on joku bugi. Minulla on sama tietokoneella, mutta ei kännykällä. Alkoi viime viikolla, tietsikalla en pysty kommentoimaan mitään, tulee väite, että mut on bännätty. Olen kirjoittanut pelkästään ihan satavarmasti asiallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin pari kertaa jätetty julkaisematta.  Olin tietenkin aluksi hämmentynyt, mutta tarkemmin ajatellen tekstissä taisi olla jokin sana (asia) jota käytin, joka on jo automaattisesti julkaisun estona ylläpitäjän toimesta.  Tuossa ylhäällä on 🔔 tätä vastaava kellon kuva valkoisena.  Klikkaa samalta riviltä KESKUSTELU kohtaa ja saat näkyviin palstan säännöt.  Ehkä löydät sieltä vastauksen siihen asiaan, miksei mielipidettäsi ole julkaistu.   

Vierailija
4/10 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on joku bugi. Minulla on sama tietokoneella, mutta ei kännykällä. Alkoi viime viikolla, tietsikalla en pysty kommentoimaan mitään, tulee väite, että mut on bännätty. Olen kirjoittanut pelkästään ihan satavarmasti asiallisesti.

Palstalla taisi olla jossain vaiheessa tilapäinen häiriö, kaikki peukutuksetkin oli pois käytöstä.  Kommentti tuli myös mulle, mutta painoin uudelleen lähetä ja kirjoitus tulostui ilman herjaa ruudulle.

Vierailija
5/10 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan mahdoton palsta. Ärsyttävä on myös tuo "kommenttisi julkaistaan tarkastuksen jälkeen," eli suomeksi siis meni samantien poistoon, vaikka olisi kuinka asiallinen. Kun käyttää ajatusta johonkin vastaukseen, niin ottaa päähän kun sitä ei edes julkaista. Tämän palstan moderointi on ala-arvoista.

Vierailija
6/10 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt useamman aloituksen. Aina näkyy että se on julkaistu ja pystyn lukemaan sen. Kun poistun sivulta niin aloitusta ei enää löydy.

Vierailija
7/10 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainosten esto tms voi tehdä tuota. Tutkin asiaa viime viikolla ja "banni viesti" tulee jos yrittää postata siten että selaimen sormenjäljen muodostava skripti on estetty.

Vierailija
8/10 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoittelee jonkin firman tms verkossa, jakaa saman ulkoisen ip-osoitteen monien kanssa. Jos joku siellä saa bannin, kaikki saavat.

Vierailija
9/10 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten estetään? Tarkoitatko bannia?

Vierailija
10/10 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Nyt en ole hetkeen saanut, mutta jokin aika sitten koko ajan tuli bannit, enkä tosiaan tiedä miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi