Riita kesämökin ostosta
Meillä on mieheni kanssa hyvin vaikea tilanne. Etsimme kesämökkiä ja mökin kriteerit on yhdessä mietitty sijaintia ja varustetasoa myöten. Meillä on isohko budjetti (lainan avulla), joten mitä tahansa ei tarvitse ottaa.
Nyt miehen tuttu olisi kauppaamassa omansa meille hyvin edullisesti ja mies on mökistä innoissaan. Ongelmana on, että mökki on ihan järkyttävä kaikinpuolin. Se sijaitsee parkkipaikan vieressä (ihmiset käy kusella sen takana, vessapaperia pihalla todisteena), se on läpimätä ja pitäisi purkaa. Lisäksi piha on ollut 2000-luvun alusta lähtien käytännössä koskematon.
Itse en missään nimessä mökkiä halua ja nyt mies julistaa ostavansa sen itse. Mielestäni se on todella itsekästä, koska kahta mökkiä emme tule ostamaan ja tällaiset asiat pitäisi päättää yhdessä. Nyt päällä on kamala riita..
Kommentit (2)
Jos hän ostaa mökin itse, omilla rahoillaan ja lainallaan, niin sitten hän sen tekee. Sinä voit sitten ostaa oman mökin tai olla ostamatta. Omapahan on häpeänsä.
Miksi miehesi haluaa läpimädän mökin, jonka takana ihmiset käy kusella? Mutta kyllä, olet oikeassa, tuollaiset asiat pitäisi päättää yhdessä.