Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyaikana teinit ei enää edes leiki pikkusiskojen kanssa:(

Mustasukka
12.05.2020 |

Minä: (teinille) Tuu nyt leikkimään jooko (pikkusiskon) kanssa!
Teini: Ei kun mun pitää nyt ihan hetki meikata, ja sen jälkee mun pitää hetki pelata
Minä: Et sä nyt voi pelata kun (pikkusisko) haluu leikkiä sun kaa!
Teini: no joo joo lapset leikkii

Leikkiikö teidän 13 vuotiaat pikkusiskojen kanssa?

Nykyaikana teinit ei enää edes leiki pikkusiskojen kanssa:(

Vaihtoehdot

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana? En kai minäkään varsinaisesti käskystä ikinä pikkusiskon kanssa samassa iässä leikkinyt (ikäeroa melkein 6v). Ja tämä siis 80-luvulla.

Vierailija
2/4 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapset on 15 ja 12. Eivät leiki. Kylläkin pelaavat ja urheilevat samoissa porukoissa. Mutta joku 4v barbileikit ei kyllä enää teinille kuulu. Jos tekee lapsia isolla ikäerolla, niin itse hoidettava ne pienemmätkin, ei ole teinin asia niitä hoitaa. Joskus toki pyynnöstä voi hetken vahtia mutta ei mikään jokapäiväinen käytäntö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itsekään koskaan leikkinyt pikkusiskoni kanssa, joka minua 8v nuorempi, joskus 70-luvulla. Eivät myöskään ystäväni leikkineet sisarustensa kanssa jos ikäeroa oli yli 3-4v.

Vierailija
4/4 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vähän mitä leikkiä, minusta on kohtuutonta vaatia teiniä leikkimään jotain nukke- tai autoleikkejä huomattavasti nuoremman pikkusisaren kanssa. Joku jäätelönhakureissu kesällä voisi olla jo asia erikseen.

Leikkiikö AP itse lapsensa kanssa niillä barbeilla ja autoilla? Epäilen vahvasti että harvaksi kerraksi jää ihan jo siitä syystä ettei se ole luonnollista. Ja jos lapsi haluaa leikkiä, niin reilumpaa on hommata oman ikäinen. leikkikaveri eikä teiniä.