Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron nyt millä eri tavoilla olen yliarvioinut kokoni viime aikoina

Vierailija
11.05.2020 |

No ensinnäkin olen ostanut LIIKAA housuja ja leggareita koossa L. Lopputulos on löysät ja jatkuvasti tippuva alaosa. Ostin pikkarit koossa M/40-42. Normaalistihan tuo koko on L, mutta nyt se oli M. No lopputulos oli jälleen ällöttävät löysät pikkarit, joita ei tee mieli edes käyttää.

En tiedä mikä ihmeen päähänpinttymä minulla on, mutta ostin jopa kertakäyttöhanskoja koossa L. Ihan kuin minulla olisi isot kädet. No ei ole. Sain löysät hanskat, joita on ärsyttävää käyttää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran (tästä on jo hieman aikaa) ostin housut koossa XL!! Myyjä katsoi hieman hämmentyneenä ja kysyi, että olenko nyt ihan varma siitä koosta (tarkoitti että en minä noin isoa tarvitse.) Huomasin aidon hämmennyksen hänessä. No minua hävetti että hän kiinnitti huomiota asiaan ja sanoin vain että juu olen varma...

No ihan liian isothan ne olivat eikä mallikaan sopinut minulle. Palautin ne pöksyt.

Ap

Vierailija
2/2 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellytkin, että mikä siinä on kun kaikki leggarit tuntuvat niin rasittavilta jalassa ja valuvat jatkuvasti. Yhdet leggarit olin ostanut koossa L-XL!!!!! Heitin menemään...

Että tätä se kehonkuvan häiriö teettää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän