Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin syy avio-ongelmiin on puolison seksuaalinen halluttomuus.

Vierailija
04.07.2006 |

Sitä voi olla naisilla ja miehillä.

Todennäköisempää on että naiset lapset tehtyään on tyytyväisiä ja kiinnostus mieheen laskee sellaiseksi että armosta annetaan silloin tällöin.

Sitten täällä itketään että mies pettää tai epäilee pettävän,

Kelatkaa vähän, miehen seksitarve ei laske.

Eilen juteltiin toisen sinkkunaisen kanssa ja molemmilla on suhde varattuun mieheen ja ongelmana näillä miehillä on tunnekylmä puoliso. Seksiä on muutama kerta vuodessa tai pari kertaa kuukaudessa.

Antakaa nyt herrantähden sitä pildeä kotona ettei niiden tarvitse kyliltä hakea. Siis jos haluatte ukkonne pitää.

Kaiken huippu että pillulla kiristetään miestä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kun pitäisi olla aina hetkuttamassa takapuolta. pääsisikin joskus sanomaan ei!

Vierailija
2/14 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Meillä pihtaa mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyliltä hakemaan. Voi minua tyhmä itsekäs vaimo joka oli raskaana ja oli äitiyslomalla esikoisesta. Pahuus suorastaan valuu minusta...

Vierailija
4/14 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suututtaa niin pirusti kun saa korkeintaa 1 kerran kuussa :(

äiti 30v

Vierailija
5/14 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehelle riittää paljon harvemmin. Lapsiakin on kolme. Kiinnostus niihin hommiin senkun kasvaa. ei silti tulisi mieleenkään mennä vieraisiin. Tyydytän itse itseni, jos en mieheltäni saa. rakkaus ja kunnioitus toiseen on tärkeämpää kuin naiminen.

n25

Vierailija
6/14 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa mäki sit lähen hakeen munani muualta jos tolla periaatteella mennään!

Vierailija
7/14 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei elämä voi olla vain toisen miellyttämistä.

Vierailija
8/14 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvitse harrastaan seksiä jos ei halua. On toki vässykkämiehiä, mitkä lähtevät huoriin kun eivät kotoa saa, mutta sellaisella miehellä nyt ei mitään teekään. ja naisia on ihan samanlaisia. Mutta on myös paljon miehiä ja naisia jotka eivät petä ja joille seksi itsessään ei ole suhteen tärkeimpien asioiden joukossa.

Vierailija
9/14 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten varsinaista ongelmaa tässä ei ole.

Minä en halua miestä asumaan kotiini. Käytän tarvittaessa sun miestä. Minä otan ilot, sinä saat pestä miehen likaiset kalsarit ja sukat.

Vierailija
10/14 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastin yhden illan juttuha (5kpl) 30-35-vuotiaiden ukkomiesten kanssa, joita bongasin baarista. Turvallisia, hyviä sängyssä ja eivät kertoneet ympäriinsä panoistamme. vaimo olisi muuten saanut tietää.

Mieluummin näin kuin olisin nainut jotain räkänokkia. (= allle 30v)

Monesti näin sitten näitä miehiä onnellisesti työntelemässä lapsiaan vaunuissa vaimonsa kanssa.

19-vuotiaana tapasin sitten mieheni. voihan tämä mies pettää sitten minua varmaan ajattelette. Kenties? En murehdi sellaisia.

Vierailija
11/14 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en halua miestä asumaan kotiini. Käytän tarvittaessa sun miestä. Minä otan ilot, sinä saat pestä miehen likaiset kalsarit ja sukat.

Et sä mitään mun miestä käytä. Käytät jotakuta luuseria, joka valehtelee vaimolleen ja sulle ihan yhtä lailla: vaimolleen pitääkseen perheen kasassa ja huollon toimivana, sulle saadakseen pillua. Kolmesta säälittävästä osapuolesta sinä taidat kuitenkin olla se säälittävin: itsetuntosi ja seksuaalinen identiteettisi roikkuu jonkun reppanan huoripukin varassa. Byhyy.

Vierailija
12/14 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee iltaisin kotiin, ottaa ensin ruokaa ITSELLEEN ja sen jälkeen löhähtää sohvaan kaukosäädin toisessa kädessä, toisessa kännykkä. Ei siitä liikahda minnekään paitsi jääkaapille hakemaan kaljaa (5 iltana viikossa, ti ja ke voivat olla kaljattomia iltoja...) ja joskus yrittää vielä sen kaljantuonninkin sysätä mulle että " Annapa kalja kun siellä keittiössä päin liikut..."

Joskus pyydän että lähtisi lasten kanssa ulos, mutta ei ehdi, jaksa, viitsi, halua.

Sitten käykin jo iltasuihkussa ja nukkumaan.

Voitteko kuvitella että mulla ei ole tullut mieleenkään mennä puolta metriä lähemmäs tuota miestä enää kuopuksen syntymän jälkeen.

Lähtis jo pois niin saatais olla lasten kanssa rauhassa.

Vierailija
13/14 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuvitellut olevani suurinpiirtein ainoa!! Tämä suorastaan ilahduttaa mieltä. Juu ei ole kiva aina olla se joka vonkaa. Pettäminen on myös minulla käynyt mielessä ja siihen se jääkin. En voisi sitä ikinä tehdä... elän siis puutteessa, tosin muuten erittäin hyvän miehen kanssa.

Vierailija
14/14 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni hyvin, oltiin onnellisia yhdessä, seksiä oli lähes päivittäin kummankin yhteisestä halusta: kiihkeää, erilaista ja nautinnollista.

Silti eräänä perjantai-iltana mies lähti baariin, löysi jonkun muijan ja petti minua.

Nyt katuu, ei ymmärrä tekoaan ja haluaa mut takaisin. Oliskin hyvä jos voisin syyttää tästä itseäni: mitäs en antanut pildeä. Ainut syyllinen on heikko, selkärangaton tuleva ex-mieheni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän