Uunin säätönuppien merkit kuluneet pois
Olen ollut vuokralainen yksityisellä henkilöllä 12v. Kaikki toiminut hyvin ja asunnosta olen pitänyt hyvää huolta. Nyt alkaa olemaan pieniä vikoja joka paikassa.
Just remotoidun peilikaapin muoviosat murtuivat. Peilit pysyvät kyllä kiinni mutta ovat hieman vinosti, enkä saa niitä laitettu kiinni enää kunnolla.
Hellan nuppimerkit kuluneet pois jo 5v sitten olen tussilla merkinyt niitä.
Kommentit (4)
Just mietin että mitä kaikkea asunnonomistajat ovat valmiit tekemään? Minulla ei ole hajuakaan kuinka vanha hella on. Yks levy on kyllä alkanut heikentyä.
Ylipäätään miten homma toimii? Jos asuu esim. Satolla, niin siellä ne automaattisesti korjaa ja tuovat uutta. Tutulla tehtiin pyynnöstä uus keittiö kun vanha oli huonossa kunnossa.
Mites nää yksityiset? Keittiö pitäisi kokonaan uudistaa. Olen myös huomannut että yksityisillä on tosi huononnäköiseksi mennyt asunnot.
Up.
Te jotka vuokratte kämpän pitkäaikaisille vuokralaisille, miten suhtaudutte siihen jos pitää esim keittiö uusia?
Pieniä vikoja, mutta kieltämättä alkaa olla pienen remontin tarpeessa. Oletko maininnut vuokranantajalle? Jos jotain on just remontoitu ja silti rikki, ei tainnut tulla kuntoon.
Hellan nuppien merkit varmaan muistat ulkoa. Laita pieni teippipala merkintöjesi päälle, niin pysyvät pitempään.