Millä nimellä kävelylenkkarit nykyään myydään?
Juoksukengät kyllä löytyy. Mutta sitten on osastoja mm. trekking, treeni, tennari, sisäpeli jne jne jne, muttei mitään kävelyyn viittaavaa. Kävelykengät taas itsessään on ihan mitä sattuu, joten Google ei auta.
Urheilukaupan valikoimasta siis tarvitsisin ihan vaan lenkkarit. Hitaampaan menoon. Mitä osastoa katson?
Nimim. Vanha ääliö
Kommentit (8)
Menet ainne urheilukauppaan ja haet myyjän juttusille ja esität tarpeesi, eli tässä tapauksessa, että haluat kävelyyn sopivat kengät. Myyjä etsii sulle sellaiset ja jos kaupat syntyvät, niin problem solved.
Vapaa-ajan jalkineet, ellet siis etsi erityiseen kävelylenkkeilyyn tarkoitettuja lenkkareita.
Retkikengät luontoon ja tuetut juoksukengät asfaltille.
Mulla kummatkin, noita tuettuja juoksukenkiä on vähän, maksoi 139 euroa, XXL,
Asfaltilla kävelen ja tukea saisi olla ja siis ihan tunnin parin päivittäisille kävelyille. Juoksukengät minulla on nyt, mutta käsittääkseni kävelyyn juoksulenkkarit ei ole optimaallisimmat. Netistä etsin (ennenkin toiminut yhtä poikkeusta lukuunottamatta). Mutta missään ei ole osastoa "kävelylenkkarit" tmv. Ap
Vierailija kirjoitti:
Asfaltilla kävelen ja tukea saisi olla ja siis ihan tunnin parin päivittäisille kävelyille. Juoksukengät minulla on nyt, mutta käsittääkseni kävelyyn juoksulenkkarit ei ole optimaallisimmat. Netistä etsin (ennenkin toiminut yhtä poikkeusta lukuunottamatta). Mutta missään ei ole osastoa "kävelylenkkarit" tmv. Ap
Citylenkkarit?
Vierailija kirjoitti:
Menet ainne urheilukauppaan ja haet myyjän juttusille ja esität tarpeesi, eli tässä tapauksessa, että haluat kävelyyn sopivat kengät. Myyjä etsii sulle sellaiset ja jos kaupat syntyvät, niin problem solved.
Lol not. Se myy sulle kalleimmat paskalenkkarit joilla et tee mitään.
Haluatko kävelykengät luontoon vai kaupungilla kulkemiseen?