Mitä muita flunssia liikkeellä kuin korona?
Oireet: lämpö, väsymys ja vähän lihaskipua. Onko tämä korona vai jotain muuta?
Kommentit (13)
Korona ei ole flunssa lainkaan.
Liikkeellä on kaikenlaidia viruksia ja on huomattavasti todennäköisempää, etyä on joku muu tauti kuin korona. Korona on vielä harvinainen, vasta max 1% suomalaisista on saanut sen.
Vierailija kirjoitti:
Liikkeellä on kaikenlaidia viruksia ja on huomattavasti todennäköisempää, etyä on joku muu tauti kuin korona. Korona on vielä harvinainen, vasta max 1% suomalaisista on saanut sen.
Näin itsekin luulen. Mietityttää vaan mikä pöpö tää nyt on, kun ei ole nuhaa eikä kurkkukipua.
Kaipa niitä flunssaa aiheuttavia bakteereita ja viruksia eri muotoineen on joku 200. Eli lähde siitä nyt sitten veikkaamaan, että mikä oli..
Monet flunssat ovat koronan aiheuttamia. DAA covid19 voi olla eri.
Tuosta katupölystä ulkona nyt voi saada minkä vaan taudin kun ne hiukkaset päätyy tuulten mukana keuhkoihin.
Lenssuoireilla voi oireilla todella monet ja monenlaiset sairaudet. Esimerkiksi borrelioosi, lievä myyräkuume, useimmat hengitystieinfektiot aiheuttajasta riippumatta, allergia jne..
Hengitysteiden ärsytystä ja tulehtumista voi tulla myös mekanistisista syistä: pölyn ja katupölyn ärsyttäessä limakalvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin itsekin luulen. Mietityttää vaan mikä pöpö tää nyt on, kun ei ole nuhaa eikä kurkkukipua.
Samat oireet minullakin. Uupunut olo, lämpöä ja lihakset vähän kipeät. Ei merkkiäkään kuhasta tms. Kesti yhden päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat oireet minullakin. Uupunut olo, lämpöä ja lihakset vähän kipeät. Ei merkkiäkään kuhasta tms. Kesti yhden päivän.
Kuhasta= nuhasta.
Voi olla erin koronan aiheuttama flunssa.