Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksos nainen ja kalat mies

Vierailija
01.05.2020 |

Olen nouseva härkä, ja siitä tunnistan itseni, jääräpäinen ja vetäytyvä. Mies myös hyvin itsenäinen ja vetäytyvä. Mutta käydäänkö me hyvin yhteen noiden horoskooppien mukaan..?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kaukana kaloista! Sinulle sopii vastamerkki Jousimies tai sitten muut ilmamerkit eli vesimies ja vaaka.

Vierailija
2/21 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kalat sitten on? Tai miksi me emme sopisi yhteen?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosnainen ja kalatmies ovat yhdyssanoja

Vierailija
4/21 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetovoima voi olla todella huumaava kaksosen ja kalan välillä, mutta valitettavasti siihen se usein ja kokemuksen mukaan jääkin...

Vierailija
5/21 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato tästä uudet horoskoopit. Voi olla että sovittekin täysin toisillenne

https://www.voice.fi/viihde/a-33118

Vierailija
6/21 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaksosen vapaudenkaipuu ja tuuliviirimäisyys tuntuu laukaisevan pohdiskelevammassa, suunnitelmallisemmassa ja vaikeammin luettavissa olevissa kaloissa jonkun vastareaktion josta tulee lopulta paha törmäys, jos nyt jotain luonnehdintaa yritän kokemuksistani lyhyesti muotoilla :D

Vierailija
7/21 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon mukaan olenkin härkä. Mies olisi vesimies, kuvaus kyllä sopii. Mutta siltikään ei sovita toisillemme hyvin...

Vierailija
8/21 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Kaksonen ja kumppanini kuumerkiltään Kalat. Hän on todella empaattinen, aistillinen ja herkkä. Hän myös käyttää paljon energiaa suhteemme hoitamiseen ja on muutenkin todella ihana ja huomioiva. Minä olen välillä ns. menevämpi ja en aina ole ymmärtänyt sitä kuinka herkkä hän on, mutta me tulemme hyvin toimeen!

Vierailija
9/21 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaksosen vapaudenkaipuu ja tuuliviirimäisyys tuntuu laukaisevan pohdiskelevammassa, suunnitelmallisemmassa ja vaikeammin luettavissa olevissa kaloissa jonkun vastareaktion josta tulee lopulta paha törmäys, jos nyt jotain luonnehdintaa yritän kokemuksistani lyhyesti muotoilla :D

En tunne yhtäkään erityisen vapaudenkaipuista kaksosta. Turvallisuus, ennustettavuus, ja tavalliset työpaikat, eikä boheemiutta nimeksikään.

Kalat taas on suunnitelmallisuuden vastakohta, noinniinkuin pääsääntöisesti, spontaanit tempaukset rytmittävät elämää.

Vierailija
10/21 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumaliste ja aikuiset ihmiset uskovat tuollaiseen sontaan.

Vierailija
11/21 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat on usein empaattinen ja herkkä, kaksoset sellainen menevä ja tekevä. Vapauden kaipuu on kaksoselle tunnusomainen, olen kaksonen. Ihastuin kerran kalat-merkkiin mutta kaveruuden kautta totesin että ihana mies muttei minulle ja tämä ei edennyt siis läheiselle tasolle.

Vierailija
12/21 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinun kaksosuutesi liittyy romanssitoiveisiin, joita sinulla on kalamiestä kohtaan? Opettele perkaamaan ja huopaamaan niin sovit hyvin yhteen kalamiehen kanssa.

Vierailija
13/21 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppi hullut nuoret naiset. Näin on joka sukupolvessa ollut vuosikymmenestä toiseen. Menkää välillä uskomaan ja palvomaan kiinalaista horoskooppia. 

Vierailija
14/21 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppeihin uskominen on sama kuin uskoa Jumalaan. Eivät tee mitään eroa

Vierailija
15/21 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko mielummin keskustella siitä, onko teillä yhteisiä arvoja, tavoitteita elämässä, kiinnostuksen kohteita ja suhtautumisesta yleensä elämään, kuin miettiä horoskooppimerkkejä.

Vierailija
16/21 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nouseva härkä. Olen Istuva Härkä.

Ugh! Olen puhunut. 

Vierailija
17/21 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nouseva härkä. Olen Istuva Härkä.

Ugh! Olen puhunut. 

Ei ihme, että takapuoli on märkä, kun noin itsepäisesti kieltäydyt nousemasta!

Vierailija
18/21 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan näin kalana sanoisin, että pysy ihan hiivatin kaukana meikäläisestä. Ei sovi merkit yhteen, ei elämän eikä kuoleman merkit. Katsoin kristallipallosta, että pelkkää mustaa näkyi. 

Vierailija
19/21 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko mielummin keskustella siitä, onko teillä yhteisiä arvoja, tavoitteita elämässä, kiinnostuksen kohteita ja suhtautumisesta yleensä elämään, kuin miettiä horoskooppimerkkejä.

No mulla on semmonen horoskooppikortti, mihin on listattu tärkeimmät asiat ja siitä voi tarkistaa. 

Vierailija
20/21 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun pääsis taas nussimaan kaksosia. 🥹