Rillit huurussa olis ihana sarja ilman Leonardia!
Miten se näyttelijä on jotenkin niin vastenmielinen:/
Kommentit (38)
Leonard on paras Sheldonin vastahahmona! Myös Pennyä tarvitaan kontrastiksi Sheldonille ja Amylle. Howard on tylsin.
Vierailija kirjoitti:
Leonard on paras Sheldonin vastahahmona! Myös Pennyä tarvitaan kontrastiksi Sheldonille ja Amylle. Howard on tylsin.
Howardin näyttelijä on todella lahjakas, hänen työtään on ilo seurata.
Leonardin ja Sheldonin vastakkainasettelu tosiaan toimii. Kyllä siinä Leonardissa puolensa on. Onhan hän pitkälti sarjan päähenkilö Sheldonin lisäksi.
Sheldonin tuli olla aseksuaali.
Kun alkoi seukkaan sarja oli done.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Howardin näyttelijä on todella lahjakas, hänen työtään on ilo seurata.
Totta, varsinkin ne imitaatiot! Harmi että hahmo on aika mitäänsanomaton. T. Se jolle kommentoit
Howard on minun suosikkini ja hauskaa kun imitoi Rajn aksenttia välillä 😁 Bernadette on naishahmoista kuumin 👍
Sheldon on luotaantyöntävin tapaus minulle, joskin eniten äänessä.
Eli kai se hänen varaan pitkälle rakentuu koko ohjelma.
Joten ei kai häntä siitä voi poistaa...
Ohjelmaa katsellessa ymmärtää sen, että komiikka se vasta vaikea luovuuden laji onkin...
Seurustelivathan Pennyn näyttelijä Kaley Cuoco ja Leonardin näyttelijä Johnny Galecki keskenään, että ei se kaikkien mielestä ole vastenmielinen tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Minusta jossain kiteytettiin hyvin, että Howardille ja Bernadettelle pitää keksiä jotain, koska ovat siinä. Myös Penny on turha. Minusta Amy sellaisena kuin oli alussa, oli hyvä. Lopussa tuli liian normaali. Sheldon, Amy ja Raj olisivat tarpeeksi pääosissa ja muut riittäisivät sivuhenkilöinä. Lisäksi olisi pitänyt lopettaa kauteen 7. Loput kaudet alkoivat jo toistaa itseään ja viimeinen kausi oli ainakin täysin turha ja floppi.
Minusta olisi saanut loppua kolmanteen kauteen.
Seksi on se kuuma puuro, jonka ympärillä kaikki pyörii kuin se katti... Jotenkin häveliästä, mutta aina välillä sitä häveliäisyyttä yritetään rikkoa.
Joka tapauksessa Sinkkuelämään verrattuna pliisu. Miten ihmeessä USA pystyi siihen?
Vierailija kirjoitti:
Seksi on se kuuma puuro, jonka ympärillä kaikki pyörii kuin se katti... Jotenkin häveliästä, mutta aina välillä sitä häveliäisyyttä yritetään rikkoa.
Joka tapauksessa Sinkkuelämään verrattuna pliisu. Miten ihmeessä USA pystyi siihen?
Pystyi mihin?
Minä en tykkää siitä yhdestä naishahmosta, jok kimittää. Miksi täytyy olla tuollaista teko kimitystä
Samasta syystä en tykännyt sarjasta perhe on pahin aikoinaan. Siinäkin oli tekokimittävä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Howard on minun suosikkini ja hauskaa kun imitoi Rajn aksenttia välillä 😁 Bernadette on naishahmoista kuumin 👍
Kaunein varmaan. Pennyllä on paras vartalo!
"Pystyi mihin?"
No, Sinkkuelämään. Amerikkalaiseksi sarjaksi roisi!
Howard on erittäin lahjakas koomikko ja musikaalinen, mutta en pidä siitä hahmosta, mikä hänelle on tehty. Bernadette on tylsin.
Vierailija kirjoitti:
Sheldon on luotaantyöntävin tapaus minulle, joskin eniten äänessä.
Eli kai se hänen varaan pitkälle rakentuu koko ohjelma.
Joten ei kai häntä siitä voi poistaa...
Ohjelmaa katsellessa ymmärtää sen, että komiikka se vasta vaikea luovuuden laji onkin...
Se mikä naurattaa toista, ei taas naurata yhtään jotakuta muuta. Katselin muutama päivä sitten vanhoja hymyhuulia ja jotain muuta vanhaa 80-luvun komediaa ja eipä paljoa naurattanut, vaikka ovat kai aikoinaan olleet ratkiriemukkaita. Joku Heikki Kinnusen 70-luvun huumori on jo jotain aivan käsittämätöntä, että mikä tässä on ollut hauskaa?
Minusta Howard taas on vastenmielinen ja turha ja Leonard on ehdottomasti suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunein varmaan. Pennyllä on paras vartalo!
Pennyllä eli Kayley Coucolla ehkä hyvä kroppa mutta silikonit ja lopussa lyhyt tukka.
Minusta jossain kiteytettiin hyvin, että Howardille ja Bernadettelle pitää keksiä jotain, koska ovat siinä. Myös Penny on turha. Minusta Amy sellaisena kuin oli alussa, oli hyvä. Lopussa tuli liian normaali. Sheldon, Amy ja Raj olisivat tarpeeksi pääosissa ja muut riittäisivät sivuhenkilöinä. Lisäksi olisi pitänyt lopettaa kauteen 7. Loput kaudet alkoivat jo toistaa itseään ja viimeinen kausi oli ainakin täysin turha ja floppi.